در حاشیه بیست وششمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم؛

ترجمه منظوم قرآن عباس دوزدوزانی رونمایی گردید

ترجمه منظوم قرآن عباس دوزدوزانی رونمایی گردید

مجله سرگرمی: با حضور شماری از فعالان حوزه قرآن و عترت و عبدالهادی فقهی زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شامگاه جمعه ۱۱ خرداد، در حاشیه بیست وششمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم، از ترجمه منظوم قرآن، اثر عباس دوزدوزانی رونمایی گردید.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، در این مراسم عبدالهادی فقهی زاده با بیان این كه "یكی از دغدغه های بنده نشست های تخصصی و نیمه تخصصی در نمایشگاه قرآن بود"، اظهار نمود: خوشبختانه به همت دوستان، نشست های ده گانه تخصصی دانشگاهی طبقه بندی نمایشگاه بیست وششم، امسال زودتر از سایر بخش ها تدوین شد. ۱۴ نشست در حوزه عترت و ۵۰ نشست نیمه تخصصی توسط همكاران تدوین شد.

وی با بیان این كه بیش از ۷۰ نشست تخصصی و نیمه تخصصی برگزار شد، اظهار داشت: در بعضی از شب ها سه نشست تخصصی و نیمه تخصصی در نمایشگاه برگزار می شد. ان شاءالله به همت اساتید محترم رشد كمی و كیفی بیشتری را در بخش نشست های تخصصی و نیمه تخصصی در نمایشگاه داریم.

وی در ادامه با بیان این كه جذابیت نمایشگاه امسال برگرفته از نشست های تخصصی و علمی آن بود، اظهار داشت: اثر بی نظیر استاد عباس دوزدوزانی بر مبنای گفته اعضای كمیته بررسی و تصویب صدور مجوز انتشار قرآن كریم - كه در مجموعه قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مستقر است - یك اثر بی بدیل و كامل است.

فقهی زاده ادامه داد: اعضای این كمیته از افراد طراز اول حوزه قرآن كشور هستند و غالبا به علت سخت گیری این كمیته ما مورد نقد اساتید فعال در زمینه ترجمه قرآن هستیم. این اثر نه تنها تایید اعضای این كمیته را دریافت كرد بلكه مورد تحسین اعضای این كمیته هم قرار گرفت.

در این مراسم، همینطور عباس دوزدوزانی با شكرگزاری به درگاه خداوند، اظهار داشت: من نه شاعر حرفه ای هستم و نه خواهم بود. امیدوارم این اثر مورد پذیرش خداوند باشد.




1397/03/13
19:22:01
5.0 / 5
4906
تگهای خبر: فرهنگ , نمایش , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز