آخر دورهمی سه روزه فعالان نوشت افزار

آخر دورهمی سه روزه فعالان نوشت افزار

مجله سرگرمی: دهمین نشست سراسری فعالان نوشت افزار ایرانی اسلامی كه از ۲۳ اسفندماه با حضور تولیدكنندگان و توزیع كنندگان در مشهد برگزار شد، روز گذشته پایان یافت.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی نوشت افزار ایرانی- اسلامی، این نشست به همت مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی و با هدف تشریح فعالیت های انجام شده در سال اخیر و برنامه ریزی اقدامات مشترك در سال ۹۷ برگزار و مهمترین مسائل و موانع پیش روی جریان تولید محصولات ایرانی لوازم التحریر در كشور مورد بررسی قرار گرفت.
در ابتدای این نشست سه روزه سید احمد عبودتیان- مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء- در جلسه ای صمیمانه تاریخچه ای از شكل گیری جریان تولید محصولات ایرانی در حوزه كودك و نوجوان كه آغازگر آن تولیدكنندگان نوشت افزار بودند، مطرح كرد.
او با بیان خاطراتی از مشكلات روزهای اول این جریان، رشد و توسعه نوشت افزار ایرانی اسلامی را مدیون پایداری و ثبات قدم فعالان این حوزه دانست.
این نشست با دو كارگاه آموزشی با حضور استادان حوزه بازاریابی و تجاری سازی همراه بود كه محمدمهدی ایزدخواه- نویسنده كتاب بازارسازی فرهنگی در آن به تشریح انواع مدلهای كسب و كار و همینطور شیوه های نوین بازاریابی پرداخت.
وحید جلیلی- رییس دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی- و حسن رحیم پور ازغدی- عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی- مهمانان ویژه دهمین نشست سراسری فعالان نوشت افزار ایرانی اسلامی بودند.
جلیلی در روز دوم این نشست با حضور در جمع فعالان حوزه نوشت افزار، پای صحبت تولیدكنندگان و توزیع كنندگان نشست، مشكلات و موانع پیش روی این راه را از زبان خود آنها شنید. رییس دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در سخنرانی خود از ضرورت مطالبه گری عمومی از نهادهای انقلابی گفت و اینكه نباید تمام توجه جبهه فرهنگی انقلاب به انتخابات های سیاسی گرم شود. جلیلی اهمیت انتخابات فرهنگی در كشور را هم طراز اتفاقات سیاسی قلمداد كرد و اخطار داد كه نباید از این حوزه مهم و اثرگذار غافل بود.
حسن رحیم پور ازغدی هم كه میهمان ویژه آخرین روز این نشست بود، با ذكر نمونه هایی از تولیدات فرهنگی هنری غرب تصریح كرد: تمامی فعالیت های فرهنگی در تمامی جهان ایدئولوژیك است و باید در تولید محصولات فرهنگی-هنری دو محور اصلی مخاطب و ارزش را همراه با هم مد نظر قرار داد.
او همینطور برخی وظایف شورای عالی انقلاب فرهنگی در پشتیبانی از جریان هایی همانند نوشت افزار ایرانی اسلامی را شرح داد.
پایان بخش این نشست سه روزه بازدید از مجموعه شهر چاپ خراسان بود.
تولیدكنندگان نوشت افزار ایرانی اسلامی سراسر كشور با حضور در مجموعه شهر چاپ خراسان از امكانات این مجموعه بازدید كردند و مذاكرات اولیه جهت همكاری با این مجموعه انجام شد.




1396/12/27
20:03:04
5.0 / 5
4686
تگهای خبر: بازار , تولید , فرهنگ , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز