شروع اجرای قورباغه و غریبه در سال روز 52 سالگی مرکز تئاتر کانون

شروع اجرای قورباغه و غریبه در سال روز 52 سالگی مرکز تئاتر کانون

مجله سرگرمی: سالروز تاسیس مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری با حضور تعدادی از هنرمندان، کودکان و نوجوانان و والدین بچه ها و اجرای قورباغه و غریبه، گرامی داشته شد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، ۲۰ دی سالروز تاسیس مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. به همین دلیل در این روز اجرای نمایش «قورباغه و غریبه» به کارگردانی زهرا ناظری با حضور عادل بزدوده راه اندازی شد.
در این برنامه عادل بزدوده نویسنده، کارگردان و عروسک ساز ضمن تقدیر از نخستین های این عرصه از اجرای همزمان ۳ نمایش در سه سالن مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری برای بچه ها ابراز خوشی کرد.
وی بیان کرد: تئاتر نه فقط برای بچه ها لازم بلکه ضرورت دارد. نیاز امروز است که تئاتر کودک و نوجوان در سبد خانواده ها طراحی و برنامه ریزی شود.
در خلاصه نمایش «قورباغه و غریبه» آمده است: «شبی از شب ها، موش جهانگرد و ماجراجو، غافل از اتفاق هایی که در انتظارش است، وارد جنگل می شود؛ جنگلی که پر از حیوانات مختلف است. خرس، اردک و قورباغه نخستین کسانی هستند که از آمدن او به جنگل مطلع می شوند و....»
نمایش «قورباغه و غریبه» تا پایان بهمن ۱۴۰۲ هر روز به جز شنبه ها ساعت ۱۸ در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه می رود.
همچنین نمایش های «دلغک» به کارگردانی سعید ابک ساعت ۱۷ و «کی با من پیتزا می پزه؟» به کارگردانی حامد زحمتکش ساعت ۱۶ در دیگر سالن های این مرکز درحال اجراست.


منبع:

1402/10/24
08:37:22
5.0 / 5
262
تگهای خبر: اجرا , تئاتر , تولید , كارگردان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز