از آنتن شبكه یك سیما؛

جزئیات تازه ترین برنامه ساعت به وقت قدس

جزئیات تازه ترین برنامه ساعت به وقت قدس

مجله سرگرمی: به گزارش مجله سرگرمی، بیستمین قسمت از برنامه تلویزیونی ساعت به وقت قدس ضمن بررسی آثار به نمایش درآمده موزه هنرهای معاصر فلسطین به سراغ برخی از هنرمندان پیشکسوت در رابطه با برگزاری نمایشگاه رسم مقاومت می رود.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مهر، «ساعت به وقت قدس» در بیستمین قسمت خود سراغ موزه هنرهای معاصر فلسطین می رود و با رئیس این موزه و هنرمند و نقاش پیشکسوت گفتگو می کند.
در اولین بخش از برنامه با حضور محمد شاهدی تحلیلگر و مجریان برنامه، اخبار مقاومت و سرزمین های اشغالی همچون سرقت هزاران گلوله از پایگاه های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی مورد بررسی قرار می گیرد. سپس سوسن الهمه داغ ترین های فضای مجازی همچون گریه و فریادهای نظامیان رژیم صهیونیستی را مرور می کند.
در ادامه «ساعت به وقت قدس» گزارشی از نمایشگاه رسم مقاومت در موزه هنرهای معاصر فلسطین در تهران و گفتگو با داوود قدرتی مدیر این موزه، مجتبی رحماندوست عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و عبدالحمید قدیریان نقاش و هنرمند پیشکسوت روی آنتن می رود.
پایان بخش این قسمت از برنامه گفتگو با ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران در مورد انفعال رژیم صهیونیستی در مقابل مقاومت و کاهش قدرت آن است.
«ساعت به وقت فلسطین» با اجرای علی خلیلی، حامد نگارش و سوسن الهمه و تهیه کنندگی و کارگردانی امیر تاجیک پنجشنبه ۲۶ مرداد ساعت ۱۷: ۳۰ از شبکه یک سیما روی آنتن می رود و جمعه ۲۷ مرداد ساعت ۱۳ بازپخش می شود.

1402/05/27
03:10:18
5.0 / 5
248
تگهای خبر: اجرا , تلویزیون , علم , كارگردان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز