امام جمعه اردبیل عنوان كرد:

کسب رتبه های برتر قرآنی توسط دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی عزت بزرگی برای استان اردبیل است

کسب رتبه های برتر قرآنی توسط دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی عزت بزرگی برای استان اردبیل است

به گزارش مجله سرگرمی، اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اظهار داشت: کسب رتبه های برتر قرآنی توسط دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی عزت بزرگی برای استان اردبیل است.


آیت الله سیدحسن عاملی اول خرداد در مراسم تجلیل از رتبه های برتر کشوری دانشگاه محقق اردبیلی در سی و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور اظهار داشت: کسب رتبه های برتر قرآنی توسط دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی عزت بزرگی برای استان اردبیل است.
وی با اشاره به اینکه قرآن پرجاذبه ترین کتاب در زندگی بشر است، اضافه کرد: اگر همه نویسندگان دنیا گردهم آیند و کتابی بنویسند، آن کتاب هم در جاذبه امکان رقابت با قرآن را نخواهد داشت.
عاملی با اشاره به اینکه فصاحت ادبی قرآن بسیار بالا بوده و هیچ ادیبی نتوانسته مشابه این آیات را بیان کند، خاطرنشان کرد: قرآن به سئوالات اساسی زندگی انسان پاسخ می دهد و بالاترین کانون تدبیر، جمال و کمال است.
عباس فنی اصل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی هم ضمن عرضه گزارشی از فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی، به تعدد کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه اشاره نمود و اضافه کرد: یکی از این کانون ها کانون قرآن است که بخشی از دانشجویان نخبه در آن فعالیت می نمایند.
وی ادامه داد: ۱۷ نفر از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با درخشش در سی و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور موفق شدند برای اولین بار در ۱۳ رشته عناوین برتر کشوری را به خود اختصاص دهند.
فنی اصل تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در این جشنواره توانستند با کسب ۱۳ رتبه برتر کشوری و ۴ نفر شایسته تقدیر از حیث تعداد رتبه های برتر مقام دوم کشور را به خود اختصاص دهند.
قابل ذکر است در این مراسم از مهسا اسماعیلی، نگین عباسی، نگین نگهدار، فاطمه وطن پرست، فاطمه بهجت، شیدا پیری، زینب ابراهیمی، وحید رحمانی، مهراب مریخی، امید رستمی، ابراهیم عبدی و صدرا رحیمی، سمانه بالازاده، نسیم قبادی، المیرا محمدی، پیمان زارع و زهره گلمحمدی تجلیل به عمل آمد.



1402/03/02
13:03:24
5.0 / 5
733
تگهای خبر: جشنواره , زندگی , فرهنگ , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز