مدیركل كتابخانه های عمومی لرستان:

نقش و جایگاه کتابداران در جامعه حفظ و همیشه ارتقاء یابد

نقش و جایگاه کتابداران در جامعه حفظ و همیشه ارتقاء یابد

مجله سرگرمی: لرستان مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان بر لزوم بهره مندی از نظرات کتابداران در پیشبرد اهداف و برنامه های این نهاد تاکید کرد.


سیدسجاد راستخانه دهم بهمن در دیدار با کتابداران شهرستان الیگودرز ضمن ابراز خرسندی بمنظور حضور در جمع اهالی کتاب و کتابخوانی، اظهار داشت: کتابداری همانند معلمی از جایگاه حساسی برخوردارست و باید نقش و جایگاه آن در جامعه حفظ و همیشه ارتقاء یابد، بطور قطع کتابدار برای راهنمایی مفید و سازنده به مراجعان و جذب هرچه بیشتر مخاطب، خود نیز باید اهل مطالعه و کتابخوان باشد.
وی افزود: فضای مجازی امروز باعث شده که عموم مردم خصوصاً جوانان و نوجوانان را از کتاب و کتابخوانی دور نگه داشته و بیشتر اوقات فراغت این قشر در رسانه های اجتماعی می گذرد که کتابداران باید در این شرایط حضور پررنگ تری در فضای مجازی با انجام تبلیغات مناسب با هدف جذب جوانان و نوجوانان به محیط کتابخانه ها داشته باشند و به صورتی تهدید را به فرصت تبدیل کنند.
راستخانه با تکیه بر استفاده از نظرات کتابداران در پیشبرد اهداف کتابخانه های عمومی لرستان، اشاره کرد: اعتقاد دارم استفاده از خرد جمعی خصوصاً بهره مندی از نظرات کتابداران مسیر دسیابی به اهداف را تسهیل خواهد کرد، بدین جهت از همه کتابداران دعوت می شود با ارائه نظرات و پیشنهادات خود یاری گر اداره کل کتابخانه های عمومی استان باشند.
در ادامه سید سجاد راستخانه، مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان ضمن بازدید از بخش های مختلف کتابخانه های عمومی شهرستان الیگودرز، بصورت جداگانه نیز با کتابداران گفت و گو کرد.



1401/11/12
07:56:59
5.0 / 5
389
تگهای خبر: رسانه , علم , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز