مستند حبیب الله صادقی برای حضور در سینماحقیقت آماده می شود

مستند حبیب الله صادقی برای حضور در سینماحقیقت آماده می شود

به گزارش مجله سرگرمی، فیلم مستند حبیب الله صادقی برای حضور در شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینما حقیقت آماده می شود.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم مستند حبیب الله صادقی به کارگردانی محمدصالح حجت الاسلامی و تهیه کنندگی حسین نشاطی در مرکز هنری و رسانه ای سلوک حوزه هنری ساخته شده است.
این فیلم مستند با حضور نزدیک به ۲۰ چهره مطرح هنری، به مرور ابعاد هنری و فعالیتهای هنرمند مطرح دهه های اخیر کشور و انقلاب پرداخته است.

نمایی از فیلم مستند حبیب الله صادقی و مصاحبه با کاظم چلیپا از دوستان دیرین مرحوم صادقی
این اثر با آخر فیلمبرداری و انجام امور فنی نهایی، برای حضور در شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران، «سینماحقیقت» آماده شده و در صورت پذیرش، نخستین نمایش خویش را در این جشنواره تجربه خواهد نمود.
حبیب الله صادقی هنرمند نقاش پیشکسوت بامداد چهارشنبه ۵ مردادماه بر اثر بیماری دارفانی را وداع گفت. صادقی هنرمند نقاش، استاد دانشگاه، منتقد هنری و رئیس گروه هنرهای تجسمی فرهنگستان هنر بود. وی در دانشگاه های مختلفی همچون دانشکده هنر، دانشگاه شاهد، دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه الزهرا و واحد هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز به آموزش هنر و مدیریت هنری پرداخته است. عضویت در واحد تجسمی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، عضویت پیوسته فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران و ریاست موزه هنرهای معاصر تهران از مهم ترین سوابق مدیریتی او بشمار می رود.


منبع:

1401/07/18
11:51:34
5.0 / 5
441
تگهای خبر: جشنواره , رسانه , فرهنگ , فرهنگستان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز