برای پنجاه و دومین دوره؛

فراخوان جشنواره فیلم رشد منتشر گردید

فراخوان جشنواره فیلم رشد منتشر گردید

به گزارش مجله سرگرمی، فراخوان پنجاه و دومین دوره جشنواره فیلم رشد برای دریافت آثار منتشر گردید.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، فراخوان دریافت آثار پنجاه و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد منتشر گردید.
در این دوره از جشنواره، آثار فیلمسازان داخلی و خارجی با نگاه برخورداری از برجستگی های زبان هنری، جذابیت ذاتی و تاثیر عمیق عاطفی و تاثیر شگرف آن بر ارتقای روحیه کنجکاوی، پرسشگری و اشتیاق به درک خویش و جهانِ پیرامون، به رقابت خواهند پرداخت.
مهم ترین اهداف جشنواره در دوره پنجاه ودوم
شورای سیاست گذاری جشنواره پنجاه و دوم با تکیه بر توجه ویژه به مدرسه و فرایندهای آموزشی و تربیتی آن، بعنوان نهاد مهم تمدن ساز و تربیت کننده نسل آینده برای حل مسائل کشور، «شناسایی و معرفی برترین تولیدات علمی، آموزشی و تربیتی در عرصه فیلم و سینما»، «پشتیبانی هنری و تربیتی از جریان رسمی تربیت و یادگیری»، «ایجاد زمینه و بستری بر پایه عدالت برای رشد و بالندگی ظرفیت هنری - تربیتی معلمان و دانش آموزان فیلم ساز» و «گسترش نوآوری، خلاقیت و ارتقای سطح کیفی فیلمهای علمی، آموزشی و تربیتی» را بعنوان اهداف اساسی این دوره از جشنواره اعلام نموده است.
در فراخوان این دوره از جشنواره «اهداف عملیاتی و راهکارهای کلان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش»، بعنوان منبع الهام بخش مناسبی برای دست یابی فیلم سازان علاقه مند جهت حضور در این رویداد بین المللی، به ایده های ناب، جذاب و بدیع معرفی شده است.
بخش های جشنواره در دوره پنجاه ودوم
پنجاه و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد در سه بخش بین الملل، معلمان فیلم ساز و دانش آموزان فیلم ساز برگزار می شود.
در این دوره سه جایزه ویژه به آثاری در موضوعات «مدرسه، مبدأ پیشرفت اسلامی- ایرانی و الهام بخش جهان اسلام»، «نشان ویژه معلم»، «نشان ویژه ایثار و ازخودگذشتگی (شهید علی لندی)» اهدا خواهد شد.
جوایز نهادها و دستگاههای کشور در بخش حامیان این دوره از جشنواره هم به سه محور «خانواده و جوانی جمعیت»، «فرهنگ کار، کارآفرینی و تعاون» و «پیوند نماز، مسجد و مدرسه» اختصاص خواهد داشت.
قالب های جشنواره در دوره پنجاه و دوم
قالب های این دوره از جشنواره، علاوه بر فیلمهای کوتاه و بلند با محور داستانی، مستند و پویانمایی، دو قالب فیلم نامه و وب سری را هم شامل می شود.
توجه به آثار دارای طراحی آموزشیِ هدفمند و کاربردی
این دوره از جشنواره به فیلمهای دارای طراحی آموزشیِ هدفمند و کاربردی، با بیانی خلاقانه و اثربخش برای پشتیبانی از نظام تعلیم و تربیت و برنامه درسی ملی به صورت ویژه توجه خواهد داشت.
آخرین مهلت ارسال آثار
بر اساس اعلام دبیرخانه پنجاه و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد، آخرین فرصت ارسال آثار ۹ آبان ماه ۱۴۰۱ خواهد بود. علاقه مندان برای ثبت نام و بارگذاری آثار می توانند به نشانی الکترونیکی http: //eff.roshd.ir/ رجوع کنند.
پنجاه و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلمهای علمی، آموزشی و تربیتی رشد، هفتم تا سیزدهم آذرماه ۱۴۰۱ در مجتمع فرهنگی سینما فلسطین برگزار می شود و بعد از آن آثار برگزیده در سرتاسر کشور برای مدارس به اکران در خواهد آمد.


1401/07/17
10:45:24
5.0 / 5
330
تگهای خبر: تولید , ثبت نام , جشنواره , دبیرخانه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز