فرمانده لشكر ۱۷ امام علی ابن ابیطالب (ع) قم:

فصل شیدایی در قم به مدت ۱۵ شب به نمایش در می آید

فصل شیدایی در قم به مدت ۱۵ شب به نمایش در می آید

به گزارش مجله سرگرمی، فرمانده لشکر ۱۷ امام علی ابن ابیطالب (ع) قم از اجرای نمایش فصل شیدایی در قم به مدت ۱۵ شب اطلاع داد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مهر، سرتیپ دوم پاسدار حسین تناور ظهر یکشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران استان قم با اشاره به اینکه کنگره ملی شهدای استان قم سال جاری در آبان ماه سالجاری برگزار می گردد عنوان کرد: نمایش «فصل شیدایی» همچون برنامه های کنگره ملی شهدای استان قم است که قرار بود در روزهای هفته دفاع مقدس برگزار گردد که به علت همزمانی با مراسم اربعین مقرر شد جهت استفاده بهتر با تأخیر برگزار گردد.
فرمانده لشکر ۱۷ امام علی ابن ابیطالب (ع) قم بیان داشت: «فصل شیدایی» در ۱۵ شب از روز سه شنبه ۱۲ مهرماه تا ۲۶ مهرماه از ساعت ۱۹ در منطقه اردوگاهی غدیر واقع در حد فاصل شهرک قدس و جمکران اجرا و در کنار آن هم نمایشگاه دفاع مقدس برگزار می شود اما سال جاری دیگر اجرای عملیات نداریم.
وی اظهار داشت: علاقمندان برای تماشای «فصل شیدایی» می توانند با رفتن به سایت نما تیکت نسبت به ثبت نام مجانی و رزرو صندلی این برنامه اقدام نمایند.
فرمانده لشکر ۱۷ امام علی ابن ابیطالب (ع) قم اظهار داشت: لشکر عملیاتی امام علی ابن ابیطالب (ع) قم مأموریت یافت تا نمایش «فصل شیدایی» را در قم پشتیبانی کند و این نمایش در استانهای مختلف و برخی کشورهای دیگر هم برگزار شده است.
تناور اظهار داشت: این نمایش که تلفیقی از هنرهای مختلف بوده دارای اثرگذاری خوبی بین مخاطبان است و در هر باری که اجرا می شود، هزاران نفر این اثر را می بینند.
وی بیان داشت: برای اجرای این نمایش همه ظرفیت های استان به میدان آمده و هماهنگی های خوبی بین دستگاه ها در این حوزه انجام شده است.
فرمانده لشکر ۱۷ امام علی ابن ابیطالب (ع) قم با اشاره به اینکه جانمایی پارکینگ برای پارک خودرو ها در محل نمایش پیشبینی شده است اضافه کرد: در ۵ نقطه از سطح شهر هم به منظور انتقال شهروندان به محل اجرای نمایش اتوبوس های شهری با همکاری شهرداری قم پیشبینی شده است.
وی در ادامه ضمن اشاره به اهمیت مبحث جهاد تبیین عنوان کرد: یکی از راهکارهای تأثیرگذاری در این حوزه پرداختن به موضوعات از دریچه فرهنگ و هنر است.
فرمانده لشکر ۱۷ امام علی ابن ابیطالب (ع) قم بیان داشت: جوانان و نوجوانان در دوران دفاع مقدس به مرحله ای رسیده بودند که امام راحل از آنان بعنوان رهبر یاد می کرد و امروز هم باید جوانان را با ارزش های دوران دفاع مقدس بیشتر آشنا کرد.
وی عنوان داشت: اگر جبهه انقلاب بتواند در عرصه های فرهنگی و اجتماعی که این روزها اتفاقاتی که در کشور رخ می دهند هم ناشی از کم کاری ها در این حوزه ها است کارهای خوبی انجام دهد؛ در این صورت پله های پیشرفت و ترقی کشور سریع تر طی می شود.
تناور اضافه کرد: ایران در روزهای دفاع مقدس امکانات محدودی داشت، اما در همین شرایط توانست با رشادت رزمندگان در عملیات های مختلفی به پیروزی های بزرگ برسد.
فرمانده جدید لشکر ۱۷ امام علی ابن ابیطالب (ع) قم اضافه کرد: امروز ایران اسلامی به مراتب قوی تر شده است و در این سال ها در عرصه های مختلف توفیقات زیادی داشتیم و امیدواریم این مسیر ادامه یابد.
وی عنوان داشت: اطلاع رسانی هنرمندانه، امیدآفرین و روشنگرانه همچون تأکیدات رهبر معظم انقلاب است چون که جامعه ای می تواند پیشرفت کند که با امید زنده باشد.


1401/07/11
09:57:05
5.0 / 5
313
تگهای خبر: اجرا , ثبت نام , دستگاه , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز