هنرمندان و اهالی رسانه و فعالان قرآنی این خبر را بخوانند

هنرمندان و اهالی رسانه و فعالان قرآنی این خبر را بخوانند

به گزارش مجله سرگرمی، نام نویسی بیمه درمان تکمیلی  اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و فعالان قرآن  و عترت برای سال ۱۴۰۱ -۱۴۰۲ شروع شد.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، بر اساس گزارش رسیده، در جهت فراهم سازی سلامت جامعه ی فرهنگی و هنری کشور و تأمین آرامش آنان به هنگام بروز بیماری ها، صندوق اعتباری هنر خدمات بیمه تکمیلی اعضاء خویش را از تاریخ اول مهر ماه سال جاری تا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ عرضه می دهد.
باتوجه به انعقاد قرارداد بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر با شرکت بیمه دانا، هنرمندان، نویسندگان، روزنامه نگاران و فعالان قرآن و عترت عضو این صندوق می توانند از امروز یکشنبه ۱۳ شهریور تا آخر روز چهارشنبه ۲۳ شهریور با رفتن به سایت صندوق اعتباری هنر به نشانی www.honarcredit.ir مبادرت به ثبت نام و بهره مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی نمایند.
خدمات بیمه درمان تکمیلی در چارچوب ۳ طرح (امید، آرامش و رفاه) عرضه می شود تا اعضا بر مبنای نیاز درمانی و توان مالی، مبادرت به ثبت نام در یکی از طرح های بیمه تکمیلی نمایند. پوشش های اصلی در بیمه ی درمان گروهی برای تمامی طرح ها بدون سقف عرضه می شود.
با توجه به رسالت صندوق اعتباری هنر در پشتیبانی از جامعه فرهنگ و هنر کشور، بیشتر از نیمی از حق بیمه سهم اعضا و افراد تحت تکفل از سوی صندوق در چارچوب یارانه پرداخت می شود.
براین اساس مبلغ پرداختی سهم اعضا به ازاء هر نفر برای طرح امید ۲۱۰ هزارتومان، طرح آرامش ۸۴۵ هزارتومان و طرح رفاه یک میلیون و ۷۹۵ هزار تومان است.
متقاضیان می توانند با انتخاب یکی از طرح ها، افراد تحت تکفل خویش را هم در همان طرح ثبت نام کنند.
همچنین سرپرستان خانوار (بیمه شده اصلی) با پرداخت مبلغ ۷۹ هزار و ۶۲۰ تومان از مزایای بیمه عمر و حوادث برخوردار خواهند شد که این مبلغ به حق بیمه سالانه بیمه شده اصلی اضافه می شود.
ثبت نام بیمه تکمیلی دریک مرحله و از راه سایت صندوق عرضه می شود و عرضه هرگونه خدمات منوط به عضویت متقاضی در صندوق اعتباری هنر و دارا بودن بیمه پایه است.




1401/06/14
23:28:59
5.0 / 5
222
تگهای خبر: ثبت نام , خدمات , رسانه , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز