نیاز سریال شب های قدر شبکه یک سیما شد

نیاز سریال شب های قدر شبکه یک سیما شد

همزمان با شب های قدر، مجموعه تلویزیونی نیاز به تهیه کنندگی ایرج محمدی روی آنتن شبکه یک می رود.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی شبکه یک، «نیاز» سریالی به کارگردانی حسین سهیلی زاده است که در روزهای شب های قدر از شبکه یک پخش خواهد شد.
این مینی سریال درباره زوج جوانی به نام پیمان و کمند است که خارج از کشور با یکدیگر آشنا شده و ازدواج کرده اند. در بازگشت به وطن، مادر پیمان برای نخستین بار عروس خودرا می بیند. این آشنایی واکنش هایی را در خانواده برمی انگیزد و داستان های مختلفی را شکل می دهد.
«نیاز»، ملودرامی اجتماعی است که دو موضوع را روایت می کند یکی ترویج فرهنگ یتیم نوازی در جامعه و دیگری چالش هایی است که بین انسان ها بوجود می آید. سریال نیاز می خواهد بگوید زمانی که مردم از فرهنگ اصیل خودشان یعنی باورهای دینی و مذهبی دور می شوند، گرفتار چه چالش های فردی و اجتماعی خواهند شد.
بهاره افشار، شهرزاد کمال زاده، حدیث میرامینی، پوراندخت مهیمن، پندار اکبری، عمار تفتی، رز رضوی، سیروس میمنت، آرش تاج تهرانی و کیمیا ملاحی (بازیگر خردسال) از بازیگران این مجموعه تلویزیونی مناسبتی هستند.
مینی سریال ۵ قسمتی نیاز، از چهارشنبه ۳۱ فروردین، پس از خبر ۲۱، بجای سریال طنز «خوشنام» روی آنتن می رود و قسمت چهاردهم سریال «خوشنام»، دوشنبه ۵ اردیبهشت پخش خواهد شد.

1401/01/31
10:00:48
5.0 / 5
408
تگهای خبر: بازی , تلویزیون , فرهنگ , كارگردان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز