با همكاری معاونت صدا؛

پویش به عشق علی (ع) برای ایتام افتتاح شد

پویش به عشق علی (ع) برای ایتام افتتاح شد

تفاهمنامه پویش به عشق علی مقابل السلام برای ایتام بین معاونت صدا، کمیته امداد امام خمینی (ره)، جمعیت امام رضایی ها و موسسه باردیگر زندگی به امضا رسید.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، طی جلسه ای که از جانب معاونت صدا با حضور محسن حبیبی مشاور معاون صدا و دبیر شورای قرآن و معارف معاونت صدا و نمایندگانی از کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام شد طرفین تفاهمنامه ای برای پویش «به عشق علی (ع) برای ایتام» امضا کردند.
محسن حبیبی مشاور معاون صدا و دبیر شورای قرآن و معارف معاونت صدا در این مراسم اظهار داشت: برای مساعدت با ایتام به ویژه ایتامی که فردی از خانواده آنها زندانی است و سرپرست خانواده بهر دلیلی حضور ندارد و یا با مشکلی مواجه می باشد، «پویش به عشق علی (ع) برای ایتام» در ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.
حبیبی اضافه کرد: این پویش به همت معاونت صدای رسانه ملی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، جمعیت امام رضایی ها و موسسه باردیگر زندگی از اول ماه مبارک رمضان تا عید سعید فطر، اجرا می گردد.
وی افزود: افراد نیازمند در سراسر کشور توسط کمیته امداد شناسایی شده اند و مقرر است این پویش، توسط شبکه های رادیویی بصورت پخش آنونس و تولید برنامه های رادیویی و همین طور فضای مجازی شبکه های رادیویی، کمیته امداد و جمعیت امام رضایی ها تبلیغ شود.
مشاور معاون صدا بیان کرد: توزیع بهینه کمک های مردمی بین ایتام نیز به عهده جمعیت امام رضایی ها است.
حبیبی در آخر اشاره کرد: بمنظور ایجاد اشتغال برای خانواده های ایتام در برنامه های رادیویی از مردم خواسته می شود تا با ارسال عدد ۵ به شماره ۳۰۰۰۱۰۱۰۱۰ به پروسه خوداتکایی و استقلال نسبی این عزیزان کمک کنند و در این راستا شبکه های رادیویی مردم مومن کشورمان را راهنمایی خواهند کرد و بیستم اردیبهشت نیز تمامی گزارش ها از کارهای انجام شده در اختیار رادیوها قرار می گیرد تا مردم شریف سرزمینمان از نتایج این پویش آگاه شوند.

1401/01/23
21:52:54
5.0 / 5
384
تگهای خبر: اجرا , تولید , رادیو , رسانه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز