پیام تشکر بیت مرحوم آیت الله علوی گرگانی از ملت ایران

پیام تشکر بیت مرحوم آیت الله علوی گرگانی از ملت ایران

مجله سرگرمی: بیت مرحوم آیت الله العظمی علوی گرگانی، از همه شخصیت های حقوقی و حقیقی و همه آحاد ملت ایران که به نحوی از انحاء ˮدر مراسم خاکسپاری و خاک سپاری آن مرحوم شرکت کرده و یا با نماز و دعای خود روح بلند ایشان را میهمان کرده و فقدان آن عالم ربانی را تسلیت گفتند و سبب تسلای بازماندگان شدندˮ، تشکر و قدردانی کرد.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، پیام تشکر بیت مرحوم آیت الله العظمی علوی گرگانی(قدس الله نفسه الزکیّه)، بدین شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
«مَنْ لَمْ یَشْکُرِ اَلْمُنْعِمَ مِنَ اَلْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اَللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ»
هنگامه ی ولادت امامی که نام دلنشینش جان را معطر و یاد دل انگیزش روح را طراوت می بخشد، روح منتظری از تبار علم و فقاهت و شاگردی از مکتب راستین ائمه معصومین(علیهم السلام) به ملکوت اعلی پیوست.
رحلت مرجع عالیقدر جهان تشیّع، حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی(قدس الله نفسه الزکیّه) داغ و اندوهی است که بر قلوب ما سنگینی می کند و صبر بر آن سخت و دشوار است و لیکن همیشه در مقابل مشیّت و دعوت ربّ العالمین، تسلیم بوده و رضایت او را میزان تحمّل این مصیبت جانکاه می دانیم.
اینک و بعد از گذشت روزهایی دشوار آنچه که آرام بخش آلام و تسلای خاطرمان گشته، جلوه ای پرمعنا از پیوند عمیق مردم و مرجعیت بود. که زبان از توصیف و تجلیل همدلی، مشارکت و همدردی این مردم مؤمن به خصوص مردان و زنان استان گلستان و شهر گرگان قاصر است.
بر خود وظیفه می دانیم تا با همه ی وجود، مراتب سپاس و قدردانی متواضعانه خودرا به پیشگاه مقام معظم رهبری(مدّظله الوارف)، مراجع عظام تقلید (دامت برکاتهم)، بیوت مراجع عظام تقلید، رؤسای قوای سه گانه و وزراء و نمایندگان محترم مجلس و ائمه جمعه و جماعات و نمایندگان محترم ولی فقیه در استانها، نهادها و ارگان ها، تولیت محترم آستان قدس رضوی، آستانه مقدسه حضرت معصومه(سلام الله علیها)، صدا و سیما، اصحاب فرهنگ و رسانه، شخصیت های کشوری و لشگری، مسئولان و مدیران محترم استان قم و گلستان، هیئات مذهبی و از تمام کسانی که بصورت کتبی یا تلفنی و طرق دیگر یا با حضور در مراسم خاکسپاری و خاک سپاری شرکت کرده و یا با نماز و دعای خود روح بلند ایشان را میهمان کرده و فقدان آن عالم ربانی را تسلیت گفتند و سبب تسلای بازماندگان شدند، سپاسگزاری نماییم.
در خاتمه با تشکر و سپاس و تضرّع به درگاه ایزد منّان، برای تک تک سروران و عزیزان، بهترین پاداش ها و برای آن فقیه و مرجع معظم علوّ درجات را مسألت می نماییم.
بیت مرحوم آیت الله العظمی علوی گرگانی(قدس الله نفسه الزکیّه)
۱۴۰۱/۰۱/۰۵




منبع:

1401/01/06
14:29:33
5.0 / 5
402
تگهای خبر: رسانه , شركت , علم , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز