برنامه های فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نوروز1401تا یک هفته ادامه دارد

برنامه های فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نوروز1401تا یک هفته ادامه دارد

به گزارش مجله سرگرمی قم مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی قم اظهار داشت: برنامه های فرهنگی هنری این اداره کل در نوروز ۱۴۰۱ با شعار و طرح و نقش قرن جدید، قرن اُمید آغاز و تا یک هفته ادامه دارد.



سید موسی حسینی کاشانی طی سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت به برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در روزهای نوروز اشاره و اظهار نمود: با عنایت به تشکیل ستاد برنامه های نوروزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیاست های ابلاغی ستاد تسهیلات زوار استانداری قم برنامه های متنوعی در نوروز سال جاری برنامه ریزی شده است.

وی اضافه کرد: پایگاه اصلی این برنامه ها، تالار فرهنگ و هنر است که شامل نمایشگاهی با غرفه های عفاف و حجاب، کتاب، کودک و نوجوان، خوش نویسی و نقاشی، محصول های فرهنگی و هنری و شهدا می شود که از روز اول سال به مدت یک هفته برپا خواهد شد.

مدیرکل ارشاد قم افزود: اجرای سرود و تئاتر خیابانی در این پایگاه و در سطح شهر از دیگر برنامه های این اداره کل خواهد بود.

وی همینطور برنامه اهدای کتاب در عوارضی آزادراه قم - تهران توسط گروههای نوجوان مساجد هم درروز اول و دوم عید نوروز انجام می شود.

حسینی کاشانی افزود: تمامی مراکز فرهنگی هنری استان در نوروز فعال بوده و در خدمت مردم قم و زائرین خواهند بود، همینطور کانون های فرهنگی و هنری مساجد هم برنامه های متنوعی را در مساجد پیشبینی کرده است.

وی اظهار داشت: با عنایت به ابلاغ شورای فرهنگ عمومی کشور برنامه های سال جاری با شعار قرن جدید، قرن امید، برنامه ریزی شده و امیدواریم با عنایت به فروکش کردن سرایت بیماری کرونا شروع سال جدید نشاط معنوی توام با حضور در اماکن زیارتی استان را برای همه مردم کشور به ارمغان آورد.





منبع:

1401/01/02
18:39:09
5.0 / 5
379
تگهای خبر: اجرا , تئاتر , تالار , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز