مستند مسابقه سرباز حاج قاسم در دست تولید

مستند مسابقه سرباز حاج قاسم در دست تولید

به گزارش مجله سرگرمی مستند مسابقه سرباز حاج قاسم با بخش های مختلف نظامی توسط صداوسیمای مرکز کرمان درحال تولید است و بزودی به آنتن می رسد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور استانهای صداوسیما، یکی از جلوه های روزآمدسازی برنامه های تلویزیونی، تولید آنها به شیوه رئالیتی شو است و برنامه هایی که در این گونه ساخته شده اند جزو پربیننده ترین محتواهای تصویری محسوب می شوند.
یکی از شبکه های استانی برای تولید یک رئالیتی شو با حال و هوای نظامی، وارد میدان شده و مقرر است بزودی شاهد پخش مستند مسابقه «سرباز حاج قاسم» باشیم که توسط صدا و سیمای مرکز کرمان تولید می شود.
این مسابقه در ۲۶ قسمت ۳۵ دقیقه ای درحال ساخت است و شرکت کنندگان آن هم پس از فراخوان و انجام مصاحبه و سنجش آمادگی بدنی از بین ۱۵۰ نفر داوطلب از گردان های مختلف بسیج استان کرمان انتخاب شده اند.
با توجه به اهمیت تولید برنامه هایی از این دست، محمد مهدی رحمتی سرپرست معاونت امور استانهای رسانه ملی با حضور در جزیره فارور از پشت صحنه و روند تولید این مسابقه بازدید نمود.
وی در رأس هیئتی متشکل از ابوذر زارع رئیس مرکز صیانت و حفاظت و حسین قرائی مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی و با همراهی علی رمضانی مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان در محل تصویربرداری حاضر شد و با تهیه کننده و کارگردان و سایر عوامل تولید «سرباز حاج قاسم» به گفتگو نشست.
رحمتی پس از بازدید از روند تولید این مستند مسابقه به لزوم تولید برنامه هایی با محوریت علاقمندی و سلایق قشر نوجوان و جوان اشاره و بیان نمود: تولید مسابقه های تلویزیونی که موضوع هایی غیر از اطلاعات عمومی را ملاک و معیار ارزیابی و داوری قرار می دهند، از چند سال قبل در صداوسیما شروع شده و این جریان باید در شبکه های استانی هم توسعه یابد، چونکه سبک های برنامه سازی به روز آوری شده اند و مخاطبان هم چنین برنامه هایی را بیشتر می پسندند ضمن این که تجربه هم نشان داده تولید مستند مسابقه هایی که عملیات های نظامی را شبیه سازی می کنند، با اقبال مواجه می شوند چون هیجان، تعلیق و کشش لازم در آنها وجود دارد.
وی همینطور به سوژه یابی صحیح برای تولید این دست مسابقات پرداخت و اظهار داشت: تولید مسابقه ای به نام نامی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، حاکی از توجه مدیران تصمیم گیر و هنرمندان دخیل در پروژه به مقولاتی است که برای جامعه امروز ما دارای اهمیت و جایگاه هستند.

1400/12/22
22:38:44
5.0 / 5
396
تگهای خبر: تلویزیون , تولید , رسانه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز