طی نشست رسانه ای مطرح شد؛

تدارک فصل پنجم بازی ویزیون

تدارک فصل پنجم بازی ویزیون

مجله سرگرمی: عوامل برنامه بازی ویزیون از خاصیت ها و تلاش ها برای ساخت چهار فصل از این مجموعه با محوریت گیم ها سخن گفتند.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مهر، عوامل مجموعه تلویزیونی «بازی ویزیون» امروز چهارشنبه ۱۸ اسفند با حضور در اداره کل روابط عمومی به تماسهای مردمی پاسخ دادند و در ادامه در یک نشست خبری بصورت مجازی شرکت کردند.
مهدی حسینی تهیه کننده برنامه در ابتدای این جلسه با اشاره به تدارک ساخت فصل پنجم برنامه بیان کرد: این برنامه پربیننده ترین برنامه شبکه امید شده است و نشان داد ما درست مسیر را می رویم. در عین حال در این چند فصل متوقف نشدیم و کوشیدیم هر بار در هر فصل و در طول برنامه سازی اصلاح و رشد داشته باشیم.
ابوالفضل سلطانی مجری برنامه هم درباره تعامل با مخاطب بیان کرد: من در این سال ها با مخاطب بوسیله پیامک ارتباط داشتم اما الان تمام بازخورد و خواسته ای را که مخاطب نسبت به برنامه دارد بوسیله گفتگوی تلفنی با آنها در ۱۶۲ دریافت کردیم.
وی درباره مخاطبان بازی ها و گیم ها عنوان کرد: «بازی ویزیون» را پدر و مادرها و همه کسانی که مشتاق بازی هستند می بینند. حتی در دنیا حدود ۳۵ درصد علاقمندان به بازی ها زیر ۱۸ سال هستند و بخش عمده ای هم بالاتر از این سن هستند. همه اینها مخاطبان ما هم هستند و امیدواریم بتوانیم پیام های مخاطبان را در برنامه هم تاثیر بدهیم.
مصطفی صادق دقیقی سردبیر برنامه نیز عنوان کرد: رواج بازی های ویدیویی در سراسر جهان درحال رخ دادن است، ما در مقابل جریانی هستیم که نه می توانیم جلویش را بگیریم و نه اصلاحش نماییم. بدین سبب باید رویکرد خودرا داشته باشیم. بارها شده گیمرها خواسته اند بازی خریداری کنند اما نمی دانند یک بازی برای چه رده سنی مناسب می باشد و یا چه محتوایی دارد. از حوزه هایی که «بازی ویزیون» می تواند مفید باشد همین جوانب بازی های ویدیویی است.
وی افزود: باتوجه به رده بندی سنی خود بازی ها، لازم است تقسیم بندی مجزایی هم وجود داشته باشد. گاهی البته همان درجه بندی خارج از کشور هم رعایت نمی گردد. ما برنامه ای برای معرفی بازی ها نیستیم، بلکه برای معرفی سبک زندگی با بازی ها هستیم.
امین اسلام پناه کارگردان این مجموعه نیز اظهار نمود: رویکرد ما در فصل آینده این است که بیشتر به فلسفه بازی ها بپردازیم و فقط خود بازی را نبینیم. بسیاری از بازی ها پیشینه ای تاریخی دارند و ما می خواهیم به این پیشینه هم بپردازیم.
در ادامه حسینی تهیه کننده برنامه اظهار داشت: اهتمام ما این بود که برنامه ای فقط جذاب ارائه نکنیم و محتوای خوب هم داشته باشیم که در این چهار فصل مصادیق مختلفی از این اتفاق را می توان مثال زد.
وی در پاسخ به سوالی درباره تمرکز کم روی بازی های کنسولی افزود: ما در فصل اول به بازی های کنسولی پرداختیم و بعد احساس کردیم بخش زیادی از مخاطبان بیشتر با تلفن همراه بازی می کنند، بدین سبب به این قشر هم پرداختیم و به نظرم برای مخاطبی که به لحاظ مالی کم توان باشد و نتواند کنسول تهیه نماید تمرکز زیاد روی بازی های کنسولی می تواند حساس هم باشد.
این تهیه کننده در آخر درباره ماهیت این بازی ها اظهار داشت: خط قرمزهایی وجود دارد و همه بازی ها قابل نمایش نیست و اصلاً درست نیست در تلویزیون آنها را نمایش دهیم بازی هایی که حتما لطمه تربیتی به وجود می آورد و باید حتما حواس ما به این نکات باشد که اگر نبود این برنامه تا چهار فصل ادامه پیدا نمی کرد.
حسین قرائی مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در آخر با درخواست برای خواست برنامه های مختلفی برای نوجوانان از عوامل «بازی ویزیون» قدردانی نمود.


منبع:

1400/12/18
13:56:48
5.0 / 5
388
تگهای خبر: بازی , تلویزیون , زندگی , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز