این بار ابراژدها وارد می شود؛

انیماتورهای کره جنوبی در کوشش برای افزایش موفقیت های جهانی

انیماتورهای کره جنوبی در کوشش برای افزایش موفقیت های جهانی

به گزارش مجله سرگرمی یک سریال کودکانه انیمیشن با عنوان ابراژدها تلاش جدیدی از انیماتورهای کره جنوبی است که امکان پخش در سرتاسر جهان را یافته است.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ورایتی، محتوای فیلمها و برنامه های فرهنگی کره جنوبی که در سرتاسر جهان شناخته شده اند با حرف اختصاری «ک» مانند ک پاپ معرف موسیقی کره و ک-پروداکشنز معرف تولید فیلمهای سینمایی و تلویزیونی مانند «انگل»، «بازی مرکب» و «هل باند» هستند. این محصولات هم جایزه های مختلف را برده اند و هم در سرویسهای استریمینگ معمولا در اوج جای داشته اند.
این موفقیت به آنجا رسیده که این موج کره ای را در این کشور با عنوان «هالیو» می خوانند تا نشان دهند نه یک پدیده موقت و صرفا منطقه ای که یک تب جهانی است.
تولید محصولات سرگرمی برای کودکان هم یکی از دیگر تمرکزهای سازندگان در کره جنوبی است که خانواده ها را هدف گرفته و جدید ترین این تلاش ها یک مجموعه انیمیشن جدید با عنوان «سوپر دینو» یا «ابراژدها» است که از جانب شرکت سرگرمی برای کودکان «اس ای ام جی» با قدمتی ۲۲ ساله به بازار آمده است. این شرکت به علت تولید محصولات انیمیشن باکیفیت کامپیوتری در جهان شناخته شده است. محصولات این کمپانی با ۳۵ میلیارد بازدید تنها در چین، در بازار آسیا محبوب هستند.
اما آنچه «سوپر دینو» را خاص می کند این است که به صورت خاص برای ورود به بازارهای اروپا و آمریکا ساخته شده است و از حدود ۴ سال پیش این پروژه به اسپانیا ارائه شد و بعد از آن کشورهای مختلف یک به یک در مراحل تولید آن- از برنامه ریزی و طراحی گرفته تا داستان سرایی و ساخت اسباب بازی هایی بر اساس شخصیت های آن برای کودکان سراسر جهان - قرار گرفتند و با آنها همکاری کردند. همچون این همکاری ها یکی هم حضور اریک اسکات شاو نویسنده برنده جایزه امی بود که بعنوان ناظر بر روند نوشته شدن داستان این انیمه نظارت داشت تا به نحوی نوشته شود که برای مخاطبان سراسر جهان جذابیت داشته باشد.
این مجموعه ۲۵ قسمتی درباره یک تیم نجات متشکل از ۵ دایناسور است که یک قهرمان نابغه مدیریت آنها را برعهده دارد و نشان داده است وقتی دوستان با هم همکاری داشته باشند می توانند بر مشکلات غلبه کنند.
اولین نمایش این انیمه مقرر است حدود ۲ ماه دیگر در کره صورت گیرد و بعد از آن چین، اروپا و آمریکای شمالی و آمریکای لاتین قادر به مشاهده این سریال خواند بود. گفته شده برای تولید اساب بازی هایی بر اساس شخصت های این انیمیشن کودکانه این توانایی پیشبینی شده که تا سالهای متمادی خطوط تولید این اسباب بازی ها فعال باشد.
گرچه انیمیشن کره جنوبی از زمانی که جنک کره در اوایل دهه ۱۹۵۰ به پایان رسید وجود داشته ولی فناوری تولید کامپیوتری (CGI) در دهه ۲۰۰۰ باعث شناخته شدن بیشتر انیمیشن این کشور در سرتاسر جهان و به علت رنگ های زنده و طراحی باکیفیت به بازیگر اصلی صنعت سرگرمی برای کودکان بدل شد. رقابت شدید این بازار در مقایسه با کشورهای همسایه یعنی چین و ژاپن کوچک به نظر می آید اما به رشد این صنعت انجامیده و هم زمان با تولید انیمیشن و اسباب بازی در چرخه رقابت جایی قابل توجه را از آن خود ساخته است.

1400/12/05
12:25:10
5.0 / 5
437
تگهای خبر: اسباب بازی , بازار , بازی , تلویزیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز