پاسداشت عبدلی در شبکه مستند

پاسداشت عبدلی در شبکه مستند

مجله سرگرمی: آیین پاسداشت جواد انصافی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما و رونمایی از مستند شادی بان 30 بهمن انجام می شود.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، «شادی بان» مستند پرتره جواد انصافی از تولیدات جدید شبکه مستند سیما شنبه ۳۰ بهمن ساعت ۱۸ تا ۲۰ با حضور مدیران شبکه مستند سیما و تعدادی از هنرمندان و دوستداران فرهنگ در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می شود.
ابوالفضل توکلی کارگردان این فیلم مستند درباره فیلم خود اظهار داشت: فیلم مستند «شادی بان» پرتره ای از جواد انصافی بازیگر باسابقه تلویزیون و تئاتر است که مردم ما بیشتر او را با نمایش های تلویزیونی اش در دهه ۱۳۶۰ و شخصیت «عبدلی» در این نمایش ها می شناسند.
وی درباره آشنایی خود با جواد انصافی اظهار داشت: سال ۱۳۹۹ با آقای انصافی درباره ساخت فیلمی با محوریت ایشان صحبت کردم. او بسیار استقبال کرد اما معتقد بود که به سبب کرونا و بسته بودن سالن های تئاتر بهتر است زمان دیگری ساخته شود چونکه دوست نداشت فیلم پرتره اش فقط گفت و گو محور باشد.
توکلی اظهار نمود: انصافی دوست داشت همراه با او سری به سالن های تئاتر و نمایش هایش بزنیم، من هم می خواستم فیلم متفاوتی ساخته شود و بنا بر این پروسه تولید را به روزهایی موکول کردم که کرونا فروکش کرد و سالن های تئاتر باز شد.


منبع:

1400/11/27
22:31:16
5.0 / 5
635
تگهای خبر: بازی , تئاتر , تلویزیون , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(2)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز