خبرهایی از هفتمین جشنواره مد و لباس فجر

خبرهایی از هفتمین جشنواره مد و لباس فجر

مجله سرگرمی: یكی از مهمترین بخش های جشنواره مد و لباس فجر دیدار با استادان برتر عرصه مد و لباس كشور اعلام شده همینطور قرار از در این رویداد از دومین كتاب ملی مد و لباس ایران رونمایی شود.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، به نقل از ستاد خبری هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، دیدار با اساتید برتر عرصه مد و لباس كشور، یكی از بخش های مهم هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر به میزبانی تالار وحدت است.
قرار است همچون دوره های گذشته، هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر روزانه و با هدف تجلیل از زحمات، ارج نهادن به فعالیت ها و شناساندن چهره های شاخص هنر صنعت پوشاك به جامعه، میزبان جمعی از طراحان، اساتید دانشگاه، اعضای هیئت علمی، تولیدكنندگان و صاحبان برند باشد. این بخش به ۱۰ نفر از اساتید و روزانه به دو پیشكسوت اختصاص پیدا می كند.
همچنین دومین كتاب ملی مد ولباس ایران با نگاهی جدید وكاربردی در حاشیه هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر رونمایی می گردد.
معرفی توانمندی های صنعت پوشاك در سه بخش اصلی طراحان، تولید كنندگان و توزیع كنندگان و صنایع در رابطه با مد ولباس و با هدف حفظ و تقویت فرهنگ و هویت ایرانی، هدایت بازار تولید و عرضه محصولات برپایه طرح و الگوی های داخلی در قالب اقتصاد مقاومتی در جهت ترغیب و تشویق آحاد مردم به استفاده از محصولات و تولیدات داخلی همچون اهداف تألیف و تدوین دومین كتاب ملی مد ولباس ایران است.
هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، به همت كارگروه ساماندهی مد و لباس كشور از ۶ تا۱۳ اسفندماه ۹۶ همزمان در تهران و چندین استان كشور برگزار می گردد.



1396/11/04
15:21:43
5.0 / 5
4665
تگهای خبر: جشنواره , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز