فراخوان دومین مهرواره طنز یک وعده لبخند

فراخوان دومین مهرواره طنز یک وعده لبخند

به گزارش مجله سرگرمی فراخوان دومین مهرواره سراسری «طنز» با عنوان «یک وعده لبخند» از جانب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در بخش های ادبی و هنری منتشر گردید.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، مهرواره طنز «یک وعده لبخند» با مبحث «آزاد» در سه بخش «شعر»، «داستان کوتاه» و «عکاسی» (برای سه گروه سنی نونگاه (۱۴-۱۲ سال)، نوجوان (۱۷-۱۵ سال) و بزرگسال(۲۲-۱۸ سال) برگزار می شود.
شرکت کنندگان می توانند آثار خویش را تا روز ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در لینک -یک-وعده-لبخند ardabil.kpf.ir بارگذاری کنند.
این مهرواره ادبی و هنری ضمن توجه به ترویج و توسعه روحیه شادی و نشاط، تشویق کودکان و نوجوانان به دقت در اتفاق های محیط پیرامون و پرورش تفکر انتقادی، در نظر دارد کودکان و نوجوانان را با گونه های مختلف طنز آشنا کند.
به قول داریوش علومی معاون فرهنگی کانون استان اردبیل، با عنایت به مقبولیت طنز در میان کودکان و نوجوانان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل مصمم است با برگزاری مهرواره طنز «یک وعده لبخند» ضمن ایجاد فضایی شاد و ترغیب مخاطبان به شناخت محیط پیرامون، فرصتی برای آفرینش آثار خلاق فراهم آورد و در راه بالندگی جامعه و رونق نقد سازنده و هنرمندانه گام بردارد.
علاقه مندان جهت شرکت در این مهرواره و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به سایت کانون اردبیل به نشانی ardabil.kpf.ir رجوع کنند و یا با شماره ۰۴۵۳۳۲۳۱۸۵۶- داخلی ۲۲۸ و ۲۳۴ تماس بگیرند.
اولین دوره این رویداد ادبی و هنری در بهمن سال ۱۳۹۹ با مشارکت ۲۵ استان برگزار و در مجموع ۵۳۰ اثر در بخش های شعر، داستان و اینفوگرافی به دبیرخانه مهرواره ارسال و از برگزیدگان با لوح سپاس و هدایای ویژه قدردانی گردید.






منبع:

1400/11/13
09:38:13
5.0 / 5
509
تگهای خبر: دبیرخانه , سایت , شركت , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز