در برنامه ای تحت عنوان قرار :

بررسی تاثیر جشنواره ها بر ادبیات و هنر

بررسی تاثیر جشنواره ها بر ادبیات و هنر

مجله سرگرمی: تاثیر جشنواره ها بر ادبیات و هنر در دومین برنامه ˮقرارˮ موسسه خط سوم هنر بررسی می شود.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری خط سوم هنر، دومین نشست از برنامه "قرار" به بررسی رابطه جشنواره ها با ادبیات و هنر و تاثیر آنها بر هنر در رشته های مختلف اختصاص دارد.
در قرار دوم، علیرضا بهرامی، جلیل اکبری صحت، سعید فلاح فر، بهمن بابازاده، سعید اسلام زاده و... درباره موضوع مورد نظر گفت و گو و تبادل نظر می کنند.
علیرضا بهرامی، شاعر و دبیر جشنواره شعر دانشجویی و برگزار کننده جایزه کتاب سال شعر ایران به انتخاب خبرنگاران نظرات خودرا درباره تاثیر جشنواره های حوزه شعر بر این رشته ارائه می کند. همین طور سعید اسلام زاده، روزنامه نگار و کارشناس فرهنگی درباره تاثیر جایزه های ادبی بر روند ادبیات داستانی اظهار نظر خواهدنمود.
سعید فلاح فر، هنرمند عکاس درباره جشنواره های حوزه هنرهای تجسمی و تاثیرشان بر رشته های مختلف این حوزه به ارائه نظر می پردازد و جلیل اکبری صحت، کارگردان و تهیه کننده سینما و از مدیران سابق سینمایی رابطه جشنواره های فیلم با جریان سینما را بررسی می کند.
در بخش دیگر نیز بهمن بابازاده، روزنامه نگار حوزه موسیقی درباره تاثیر جشنواره های موسیقی بر جریان موسیقایی کشور سخن می گوید.
برنامه "قرار" سخنرانی محور نیست و حاضران در این دورهمی می توانند در جریان برنامه درباره موضوع با میهمانان وارد گفت و گو شوند. این برنامه بصورت سخنرانی یکطرفه نخواهد بود.
به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، "قرار" شنبه اول هر ماه انجام می شود. این برنامه روز شنبه، دوم بهمن ماه ساعت ۱۷ در طبقه همکف محل موسسه خط سوم هنر به آدرس میدان گلها، خیابان هشت بهشت، کوچه عالمی، پلاک ۳۸، کافه هاآ برگزار می گردد.




منبع:

1400/11/03
14:01:04
5.0 / 5
561
تگهای خبر: جشنواره , فرهنگ , فیلم , كارگردان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز