برگزاری کارگاه طرح نویسی در جشنواره فیلم کوتاه سایه

برگزاری کارگاه طرح نویسی در جشنواره فیلم کوتاه سایه

مجله سرگرمی: نخستین کارگاه سیزدهمین دوره جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه سایه هفتم بهمن ماه با سخنرانی عطا مجابی انجام می شود.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی و ارتباط با رسانه جشنواره ملی «سایه»، نخستین کارگاه سیزدهمین دوره جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه «سایه» با عنوان «آنچه باید درباره طرح نویسی بدانید» هفتم بهمن ماه ساعت ۱۸ تا ۱۹: ۳۰ با حضور عطا مجابی مشاور بخش کارگاهی جشنواره در دانشگاه سوره انجام می شود.
عطا مجابی در این کارگاه، درباره «طرح نویسی»، «روند اجرائی بخش کارگاهی در فستیوال های معتبر جهانی» و «الزامات اولیه و مهم جهت شرکت در بخش کارگاهی جشنواره فیلم کوتاه سایه» صحبت خواهدنمود.
کارگاه «آنچه باید درباره طرح نویسی بدانید» بصورت فیزیکی در دانشگاه سوره و آنلاین انجام می شود. حضور در این نشست برای متقاضیان و شرکت کنندگان بخش کارگاهی جشنواره «سایه» الزامی است.
شرکت کنندگان برای ارسال آثار خود برای بخش کارگاهی تا ۲۰ بهمن ماه و برای ارسال آثار خود در بخش رقابتی تا ۳۰ بهمن ماه فرصت دارند.
سیزدهمین دوره جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه «سایه» به همت انجمن علمی سینما و کانون فیلم با همکاری معاونت دانشجویی، فرهنگی و گروه سینمای دانشکده هنر دانشگاه سوره با رویکرد توجه به سینمای مستقل دانشجویی و کشف استعداد فیلمسازان دانشجو و معرفی خلاقیت های دانشجویی در سینمای کوتاه از اسفند ماه ۱۴۰۰ الی اردیبهشت ۱۴۰۱ به دبیری محمدحسین یاوری انجام می شود.


منبع:

1400/11/02
15:37:31
5.0 / 5
469
تگهای خبر: اجرا , جشنواره , رسانه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز