استاندار كرمان:

کار فرهنگی محل تقابل دیدگاه هاست

کار فرهنگی محل تقابل دیدگاه هاست

به گزارش مجله سرگرمی کرمان استاندار کرمان اظهار داشت: کار فرهنگی محل تقابل دیدگاه هاست آن هم در جمهوری اسلامی با مؤلفه های خاص و هجمه ای که به این مقوله و ساختارها می شود.



علی زینی وند عصر امروز ۲۶ دیماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان اظهار داشت: صدمه شناسی در ارتباط با عملکرد ساختارهای فرهنگی به صورت دقیق در استان ها صورت گیرد و مرتب عملکرد و تاثیرگذاری آنها رصد شود.

وی فرهنگ را مقوله چند وجهی دانست که مورد تهدید ناپیدا است و تاثیر آن دراز مدت هم هست، اظهار نمود: اگر جلوی تهدیدات فرهنگی نگیریم بدون آنکه متوجه شویم در جاهای بعضی از اهداف و ساختارهای ما تهی می شود.

وی با طرح این سوال که ساختارها و ابزار موجود چقدر تقابل دارد و ما چقدر آمادگی تقابل با هجمه ها را داریم؟ اظهار نمود: اینکه ابزارهای تقابل ما و آن ابزارهایی که برای کم ارزش جلوه دادن فرهنگ ما می شود چه هست؟ باید مورد توجه باشد.

زینی وند با تشریح تاثیرگذاری شبکه های اجتماعی اظهار داشت: بستن شبکه های اجتماعی چاره کار نیست و باید مدنظر داشت ابزارهای خطرناک در عین حال جذابی هستند.

وی در ادامه سخنانش بیان نمود: در ابعاد تهدیدها مهم ترین تهدید هویت است و اگر ساختارهای فرهنگی ما تاثیرگذاری چندانی در جامعه نداشته باشد به مرور در دیدگاه جوانان کمرنگ تر می شوند.

استاندار کرمان تصریح کرد: استان کرمان بعنوان پایتخت مقاومت اسلامی اعلام گردد و این مطالبه عمومی است و باید در شورای فرهنگ عمومی مصوب و در تقویم کشور نوشته شود.

وی تصریح کرد: بعد فرهنگی مکتب شهیدسلیمانی در تولید گفتمان در شورای فرهنگ عمومی دست کم نگیریم.






منبع:

1400/10/27
23:54:12
5.0 / 5
554
تگهای خبر: تقویم , تولید , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز