آبروی قم را در بحث زیارت بخرید

آبروی قم را در بحث زیارت بخرید

قم رئیس ستاد اعتکاف کشور با اعلان اینکه آبروی قم را در بحث زیارت بخرید، اشاره کرد:  رویکرد دولت سیزدهم مبارزه با فساد است پس انتظار می رود مطالبه عمومی صیانت از ارزش های اسلامی  با عنایت بیشتری رعایت شود.


حجت الاسلام والمسلمین تکیه ای، رئیس ستاد اعتکاف کشور در جلسه دیدار رییس جمهور با نخبگان، علما، خانواده شهدا و تعدادی از اقشار مختلف استان قم، بیان کرد: ریس جمهور به قم آمدند تا ارزش ها را پشتیبانی کنند.
وی گسترش زیرساخت های حوزه علمیه را مورد توجه قرار داد و گفت اگر دولت مانند مردم سهم امام را بپردازد، زیر ساخت های حوزه بهبود می یابد.
رئیس ستاد اعتکاف کشور ابراز کرد: قم به سبب مرکز جهانی انقلاب، شهری فرا ملی است و به همین پشتوانه از جانب مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجوزی در خصوص شهر تراز انقلاب کسب کرده است.
تکیه ای با اعلان اینکه آبروی قم را در بحث زیارت بخرید، اشاره کرد: رویکرد دولت سیزدهم مبارزه با فساد است پس انتظار می رود مطالبه عمومی صیانت از ارزش های اسلامی با عنایت بیشتری رعایت شود.
وی از برگزاری مراسم اعتکاف رجبی با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی آگاهی داد.
رئیس ستاد اعتکاف کشور در آخر ضمن تاکید بر مطالبات معیشتی مردم، اشاره کرد: دولت با تناسب حکم و موضوع، صنایع فرهنگی را در قم ترویج دهد.



1400/10/12
13:22:42
5.0 / 5
435
تگهای خبر: علم , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز