ذاكر:

پدران و مادران می گویند اگر به جوانان کار دهید مهاجرت نمی کنند

پدران و مادران می گویند اگر به جوانان کار دهید مهاجرت نمی کنند

به گزارش مجله سرگرمی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به واکنش برخی نمایندگان به سخنان روز گذشته وی در جلسه علنی مجلس اظهار داشت: شما چه می دانید که 50 درصد از مردم و جوانان ما به استانهای دیگر مهاجرت کردند و خود و خانواده شان را در مشکل انداخته اند؟ پدر و مادران تماس می گیرند و درخواست می کنند که به جوانان ما کار دهید تا به خارج نروند.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، سیدسلمان ذاکر در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان نمود: روز گذشته سوالی از وزیر داشتم که برخی از همکاران خرده گرفتند و گفتند که جا نداشت این سوال را مطرح کنید.
ایشان در ادامه اظهار داشت: برادر من، شما چه می دانید که 50 درصد از مردم و جوانان ما به استانهای دیگر مهاجرت کردند و خود و خانواده شان را در مشکل انداخته اند؟ شما چه می دانید که چند درصد از نخبگان ما را خارجی ها برای اشتغال دعوت می کنند؟ چه تعداد از پدر و مادران تماس می گیرند و درخواست می کنند که به جوانان ما کار دهید تا به خارج نروند.
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس اضافه کرد: شما چه می دانید که امروز جوانی که با هزار مصیبت و با قرض و وام درس خوانده و در خانه نشسته، خجالت زده پدر و مادرش است.
ذاکر اظهار داشت: احساس می کنم اعتراض جا ندارد و باید بدانید سرپرستان مناطق محروم حوزه انتخابیه و کشور با چه مشقتی نان در می آورند که اگر شغل داشتند راحت زندگی می کردند.
او در آخر اظهار داشت: من باید امروز از درد بیکاری آنها و فرزندانشان حرف بزنم. من الگوی این کارگران و جوانان بیکار هستم.




منبع:

1400/10/10
11:59:48
5.0 / 5
432
تگهای خبر: زندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز