اقدام جالب باشگاه ملوان در آستانه شب چله!

اقدام جالب باشگاه ملوان در آستانه شب چله!

مجله سرگرمی: باشگاه ملوان در حرکتی فرهنگی که بطور معمول در باشگاه های دیگر کمتر رخ می دهد، در آستانه شب چله کارت پستالی را به یادگار برای هواداران تیمش ارسال کرد.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان در آستانه شب چله اقدامی جالب برای هواداران خود انجام داد که تا حالا کمتر نمونه آن در فوتبال ایران اتفاق افتاده است. ملوانی ها در آستانه شب چله - که طولانی ترین شب سال است - کارت پستالی را برای ۱۵۰۰ هوادار خود در شهرهای مختلف استان گیلان همچون بندرانزلی، رشت، آستارا و لنگرود ارسال کرده اند. موضوعی که موجب خوشی هواداران ملوان شده است.
رامبد رشیدی، قائم مقام باشگاه ملوان در گفت و گو با ایسنا در این زمینه اظهار داشت: با کمک معاونت فرهنگی باشگاه کوشیدیم کاری نماییم که در ایران برای اولین بار اتفاق افتاده باشد و به صورتی الگوسازی هم کرده باشیم. ما کارت پستال ها را به همراه یک غزل از اشعار حافظ به آدرس هواداران باشگاه که قبلا بوسیله پخش یک کتاب دریافت کرده بودیم، ارسال کرده ایم.
وی اضافه کرد: تعداد این کارت پستال ها حدود ۱۵۰۰ عدد بود که ۵۰۰ کارت را به هواداران مان در شهر انزلی و ۱۰۰۰ کارت دیگری را نیز برای هواداران ملوان در دیگر شهرهای نزدیک به انزلی ارسال کردیم. تا آخر سال باز هم چنین برنامه ای برای هواداران داریم که از شروع فصل بودجه مشخصی را به آن اختصاص داده ایم.


باشگاه ملوان قبل از این کتابی را بین هواداران خود برای افزایش سطح مطالعه پخش کرده بود و از آنها خواسته بود پس از تهیه کتاب، عکس کتاب و آدرس خودرا برای باشگاه ارسال نمایند تا با هدیه ای از همراهی آنها در کنار این باشگاه تشکر کند.






منبع:

1400/10/01
11:37:18
5.0 / 5
511
تگهای خبر: فرهنگ , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز