شبی با ایرانیان برای فارسی آموزان ژاپنی

شبی با ایرانیان برای فارسی آموزان ژاپنی

پنجمین نشست «شبی با ایرانیان» رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن همزمان با شب یلدا، با حضور فرهنگ دوستان و علاقه مندان ایرانی و ژاپنی بصورت مجازی همراه با حافظ خوانی سه نفر از فارسی آموزان رایزنی فرهنگی، سخنرانی هنرمند ژاپنی مسلط به موسیقی سنتی ایرانی و اجرای زنده موسیقی انجام می شود.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن، در ادامه برگزاری ویژه برنامه «شبی با ایرانیان» که در سالهای ۱۳۹۶، ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ بصورت حضوری و در سال ۱۳۹۹ نیز بصورت مجازی برگزار شد، همزمان با شب یلدای ۱۴۰۰، پنجمین نشست نیز برگزار می شود.
در این برنامه دکتر ماساتو تانی استاد دانشگاه کوبه و هنرمند مسلط به موسیقی ایرانی و سنتور که تالیفاتی هم دراین زمینه داشته است، درباره آداب، رسوم و سنت های ایرانی سخنرانی خواهدنمود و در بخش های مختلف به اجرای زنده سنتور خواهد پرداخت. ضمن اینکه سه نفر از فارسی آموزان رایزنی فرهنگی شامل «گوتو یاسکو»، «هیرویاسو تانابه» و «یاسویوشی ساتو» به حافظ خوانی پرداخته و درباب شعرها و معانی آنان توضیحاتی را ارئه خواهند کرد.
این برنامه روز سه شنبه ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۰ (۲۱ دسامبر ۲۰۲۱) از ساعت ۱۹: ۰۰ به وقت توکیو (۱۳: ۳۰به وقت ایران) در نرم افزار زوم رایزنی فرهنگی برگزار می شود.
جهت شرکت در این جلسه می توانید لینک زیر را در صفحه مرورگر باز کنید: Join Zoom Meeting https: //us02web.zoom.us/j/8364559495
و یا در اپلیکیشن موبایل یا کامپیوتری زوم، کد شناسه 836-455-9495 را وارد کنید.



1400/09/30
14:04:13
5.0 / 5
551
تگهای خبر: اجرا , شركت , فرهنگ , موسیقی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز