قطب الدین صادقی با مجله سرگرمی مطرح كرد؛

بازی در سریال برای تأمین هزینه های تماشاخانه

بازی در سریال برای تأمین هزینه های تماشاخانه

به گزارش مجله سرگرمی قطب الدین صادقی ضمن اشاره به مشکلاتی که در دوران کرونا برای سرپا نگه داشتن تماشاخانه شانو داشته است از بازگشت رونق به این سالن نمایشی اطلاع داد.



قطب الدین صادقی کارگردان و مدرس تئاتر و مدیر تماشاخانه «شانو» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازگشایی این سالن اظهار داشت: تماشاخانه «شانو» از اواخر شهریور ماه بازگشایی شد و خوشبختانه توانستیم از آن بحران مالی وحشتناک بیرون بیاییم. نزدیک به ۱۹ ماه این تماشاخانه تعطیل بود و من مجبور بودم برای سرپا نگاه داشتن سالن ماهی سی میلیون تومان اجاره ملک را به صورت شخصی پرداخت کنم.
وی افزود: تنها با حضور و بستن قرارداد برای بازی در سریال های مختلف بود که می توانستم این هزینه ها را تقبل کنم تا تماشاخانه تعطیل نشود. حتی در مقطعی هم تصمیم به تعطیلی سالن گرفتم چون پرداخت هزینه ها از عهده ام خارج بود اما خوشبختانه با صاحب ملک به توافق رسیدیم چون متوجه شد که در طول دو سال قبل سالن هیچ فعالیتی نداشته است.
صادقی خاطرنشان کرد: جهت راه اندازی «شانو» زحمت زیادی کشیدم و در این مدت هم تماشاخانه به امید جوانان و پاتوق هنرمندان تئاتر تبدیل گشته است ازاین رو تعطیلی آن اتفاقی ناراحت کننده بود اما خوشبختانه با بازگشایی سالن شاهد استقبال خوب مخاطبان از آثاری که روی صحنه می رود، هستیم که جای شادمانی دارد.
وی در انتها درباره دیگر فعالیت هایش بیان نمود: منتظر هستم تصویربرداری صحنه های باقی مانده سریال «سنجرخان» به کارگردانی محمدحسین لطیفی به پایان برسد تا بتوانم برنامه های مد نظرم را عملی کنم. ۱۰ درصد از تصویربرداری سریال باقی مانده اما فعلا کار برای دومین بار متوقف شده است چون تهیه کننده از عهده هزینه ها برنمی آید و صحنه های باقی مانده هم سکانس های جنگی است که احتیاج به امکانات زیادی دارد و از آنجائیکه من علاوه بر بازی ناظر کیفی سریال هم هستم، تا تمام نشدن سریال نمی توانم پروژه تازه ای را آغاز کنم.


منبع:

1400/09/27
11:29:30
5.0 / 5
521
تگهای خبر: بازی , تئاتر , تماشاخانه , كارگردان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز