بازتولید بازی ذره بین

بازتولید بازی ذره بین

بازی آموزشی و کمک آموزشی «ذره بین» باتوجه به استقبال خانواده ها، کودکان و نوجوانان برای چهارمین بار بازتولید می شود.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، سرگرمی «ذره بین» با همکاری شرکت «بازی تا» باتوجه به اعلام همکاری کانون و پشتیبانی از تولیدکنندگان اسباب بازی برای تولید مشترک، در زمستان امسال به تعداد پنج هزار عدد تولید و عرضه خواهد شد.
مدیرکل سرگرمی های سازنده و بازی های کامپیوتری کانون پرورش فکری در این زمینه اظهار داشت: این سرگرمی که برای گروه سنی سه سال به بالا تولید شده، موجب تقویت حافظه کوتاه مدت و افزایش اعتمادبه نفس کودکان و نوجوانان می شود.
محسن حموله اضافه کرد: سرگرمی «ذره بین» در گروه بازی های آموزشی و کمک آموزشی قرار دارد و همچون بازی های فلش کارت است که افراد در گروههای دو تا چهارنفره می توانند آنرا بازی کنند.
او افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، باتوجه به برگزاری رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی و شناسایی جوانان و علاقه مندان به حوزه طراحی اسباب بازی ضمن آموزش های لازم به بالای هزار نفر شرکت کننده، هم اکنون بیش از ۱۸۰ نمونه از طرح های اسباب بازی در گروههای مختلف همچون «فکری، کمک درمانی، فرهنگی و هنری، آموزشی و کمک آموزشی و کامپیوتری و الکترونیکی» را آماده تولید انبوه کرده است.
حموله در آخر اظهار داشت: این امکان برای تمامی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران حوزه اسباب بازی ایرانی برقرار است که با حمایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و یا بطور مستقل از این طرح ها استفاده کنند.
سرگرمی «ذره بین» با قیمت ۱۲۰هزار تومان در فروشگاه های کانون پرورش فکری و فروشگاه های محصولات فرهنگی هنری در دسترس علاقه مندان قرار دارد و تا حالا بیش از ۱۵هزار و ۵۰۰ عدد از بازی آموزشی و کمک آموزشی «ذره بین» تولید شده است.



1400/09/22
21:58:00
5.0 / 5
622
تگهای خبر: اسباب بازی , بازی , تولید , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز