انتصاب معاون فرهنگی كانون پرورش فكری

انتصاب معاون فرهنگی كانون پرورش فكری

به گزارش مجله سرگرمی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی محمود مروج را بعنوان معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب نمود.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، مهدی علی اکبرزاده در این حکم به "تعهد، شایستگی و سوابق پرارزش محمود مروج" اشاره و ابراز امیدواری کرده است با "پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و مشارکت و همفکری با معاونت ها، واحدهای ستادی، استان ها، اندیشمندان، فرهیختگان و دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت کشور برای تحقق اهداف کانون اهتمام ورزد".

مدیرعامل کانون همینطور در این حکم بر "توجه به فرایند برنامه ها و تصمیم ها و بازتعریف شوراهای کارشناسی در ستاد و استان ها و جلب مشارکت مربیان، کارشناسان و کارکنان در تمامی برنامه های ملی، منطقه ای و استانی و صدمه شناسی برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی بخصوص در زمان شیوع بیماری کرونا و برنامه ریزی متناسب با شرایط" تاکید کرده است.

علی اکبرزاده از مروج خواسته است بر "مخاطب محور قلمداد کردن برنامه های معاونت فرهنگی با تاکید و توجه بر برنامه های گذشته و مستندسازی و تکمیل برنامه های موجود و عرضه برنامه های جدید بر مبنای اسناد بالادستی و ساماندهی سرمایه های انسانی برای ایجاد نشاط کاری مربیان و کارشناسان و دیگر کارکنان و توسعه کمی و کیفی فعالیتهای مراکز در سرتاسر کشور" هم اهتمام داشته باشد.

مدیرعامل کانون ضمن آرزوی توفیق برای مروج در این مسئولیت بر "کیفیت بخشی فعالیتهای فرهنگی در مجتمع ها و مراکز فرهنگی هنری ثابت، سیار شهری و روستایی در سرتاسر کشور با محوریت ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی و انس با کتاب، شناسایی استعدادها، رشد خلاقیت، ایجاد فضایی پویا و بانشاط برای مخاطبان، بهره مندی از تکنولوژی های جدید و ایجاد جذابیت های لازم برای کودکان و نوجوانان کشور" تاکید کرده است.
محمود مروج از مدیران باسابقه کانون است که پیشتر هم بعنوان مدیر کانون استان زنجان، مدیرکل آفرینش های فرهنگی، مدیرکل کانون استان البرز و مشاور عالی مدیرعامل در کانون فعالیت داشته است.
مروج با این حکم جایگزین افسون امینی شد که از اردیبهشت ۱۴۰۰ سرپرستی این معاونت را بر عهده داشت.



1400/04/26
10:35:04
5.0 / 5
866
تگهای خبر: فرهنگ , كتاب , كیفیت , مستند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز