علیرضا مسعودی مطرح كرد؛

انعكاس مهربانی های دهه۶۰ در نوروز رنگی

انعكاس مهربانی های دهه۶۰ در نوروز رنگی

به گزارش مجله سرگرمی علیرضا مسعودی درباره هدفش از ساخت سریال نوروز رنگی تاکید کرد دوست داشته فضای مهربانی ها و همکاریهای مردم در دهه ۶۰ را بازنمایی و به مخاطبان امروز یادآوری کند.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مهر، نشست سریال «نوروز رنگی» امروز سه شنبه ۱۷ فروردین با حضور عوامل این سریال به صورت مجازی در اداره کل روابط عمومی صداوسیما برگزار گردید.
علیرضا مسعودی بازیگر و کارگردان این مجموعه در سخنانی درباره پرداخت به دهه ۶۰ بیان نمود: مهم ترین علتی که خواستم این قصه را بسازم این بود که ما در چند سال گذشته بسیاری از اخلاقیات را از دست دادیم مثل قدیم مهربان نیستیم هوای یکدیگر را نداریم و من دوست داشتم اینها را نشان دهم. زمانی مفهوم نداشت که سال به سال اجاره ها بالا برود و آنقدر نوع دوستی بالا بود که محال بود صاحبخانه اجازه دهد که بدون خرید خانه به جای دیگر بروید، صاحبخانه مثل پدر یا برادر بود.
وی افزود: آن زمان هر مشکلی برای کسی به وجود می آمد همه دست به دست هم می دادند تا آنرا حل کنند در حالیکه این فضا حالا وجود ندارد و برای من مهم بود که این فضا را نمایش دهم.
مسعودی توضیح داد: سکانسی داریم که یک زائرین کیفش را گم می کند همه کمک می کنند او را به خانه می آورند و حتی با این که او را نمی شناسند به او پنج هزار تومان پول قرض می دهند که خودش معادل پنج میلیون تومان هم اکنون است و اینها در حقیقت هم رخ داده است.
کارگردان «نوروز رنگی» خاطرنشان کرد: من خیلی دوست داشتم اینها را نمایش دهم. من پیام هایی داشتم که همه می گفتند چه دوران شیرینی داشتیم و من هم دوست داشتم مردم به این دوران شیرین فکر کنند.
وی در ادامه درباره ساخت سریال فراتر از پایتخت تهران هم اظهار داشت: این کار هم سبب اشتغالزایی می شود و هم هنرمندانی که در آن شهرها استعدادی دارند دیده می شوند.
این کارگردان درباره رقابت سریال های نوروزی هم اظهار داشت: من بعضی از قسمت های «نون. خ» و «گاندو» و حتی «همبازی» را دیده ام. همه کارگردانان دوستان ما هستند همه ما یک هدف داریم که سرگرمی مردم است. اینکه بتوانیم دل مردم را شاد نماییم و اگر پای فیلم و سریال ما می نشینند راضی باشند.
وی در انتها درباره همکاری مردم مشهد در ساخت سریال هم اظهار داشت: تعداد گروه ما حدود ۶۰ نفر بود و برخی همسایه ها کلی کمک می کردند و تمام تلاش شان این بود که ما در آرامش باشیم.
در ادامه حمیدرضا حافظ شجری درباره همکاری با این سریال اظهار داشت: من تجربه اولم است و اقای مسعودی به من اعتماد کرد. نظرهای زیادی برای من ارسال می شد که درباره سریال بود و خیلی خوشحالم کرد.
مهدی مرتضوی مدیر تولید سریال «نوروز رنگی» هم درباره حضور این بازیگر نوجوان اظهار داشت: ما در فیلمنامه برای جعفر نقشی به این صورت نداشتیم اقای مسعودی حمیدرضا را دید و پس از آن قرار شد به نقشی با این جزئیات تبدیل گردد. مسعودی هر بامداد بیدار می شد و بعد فیلمنامه را چک می کرد و ارتباط او با دیگر نقش ها را بررسی می کرد.
رابعه اسکویی درباره نقش جعفر بازیگر نوجوان سریال هم اظهار داشت: حمیدرضا بازیگر تئاتر مشهد است و سابقه تئاتری درخشانی دارد با این وجود او فردی باهوش است و اعتماد به نفس او سبب شد به شدت درخشان عمل کند. من بعنوان کسی که بازیگر نقش مادرش را بازی می کردم اگر دیالوگی به صورت بداهه داشتم باید بگویم او هم در بداهه ها خوب عمل کرد.
در آخر این نشست با حضور محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی صداوسیما از عوامل سریال تجلیل شد.

1400/01/17
16:28:22
5.0 / 5
636
تگهای خبر: بازی , تئاتر , تولید , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز