شبكه های استانی در سوگ یاس نبوی

شبكه های استانی در سوگ یاس نبوی

سیمای مراکز استان ها برنامه های مختلفی را با مدت زمان ۹ هزار دقیقه و به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) روی آنتن می برند.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما، سیمای مراکز استان ها همچون سالهای گذشته برنامه های مختلفی در رابطه با مبحث شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیهما) تدارک دیده اند.
امسال و باتوجه به انتشار کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، رعایت این مهم در اولویت برنامه های عزاداری قرار گرفته و به همین دلیل خیلی از این مراسم در چارچوب برنامه های ترکیبی روتین مراکز همانند برنامه های صبحگاهی، خانواده، شبانگاهی، کودک و نوجوان روی آنتن شبکه های سراسری و استانی می روند.
استودیوهای سوگواری، پوشش مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی، دعوت از کارشناسان و اساتید حوزه و دانشگاه در ویژه برنامه ها از مهم ترین این برنامه ها به شمار می روند و سیمای مراکز با عناوینی همچون فراق ستاره، کلام معرفت، در سوگ یاس، روضه خانگی، دیدار نامه، کرانه نور، اشک سرخ، بانوی بی نشان، گوهر دریا، مشکات، عطر یاس، هوای حرم، کثر هدایت و اجتماع مردمی فاطمیون تدارک وسیعی برای سالروز شهادت حضرت زهرا (س) دیده اند.
به صورت کلی در چارچوب ۷۰۰ برنامه با مدت زمان ۸۹۴۰ دقیقه برنامه از سیمای مراکز و با محوریت سیره و شخصیت حضرت فاطمه (س) پخش می شود همینطور ارتباط با شبکه های سراسری همچون شبکه شما هم در دستور کار قرار دارد.
از مهم ترین محورهایی که در این برنامه ها به آن پرداخته می شود می توان به ذکر فضائل حضرت زهرا (س ۹، بررسی تأثیر توسل به حضرت در امور جاری زندگی، گفتگو با همسران شهدای مدافع حرم با عنوان سیره فاطمی در زندگی خانوادگی، سیره حضرت زهرا (س) در جایگاه پشتیبانی از ولایت و امامت و اهمیت دادن به مساله عفاف و حجاب، الگوبرداری از شخصیت آن حضرت، سبک زندگی فاطمی، شعرخوانی آیینی، مداحی و سخنرانی اساتید حوزوی، ارتباط با بقاع متبرکه، تربیت معنوی و الگوبرداری دختران و زنان از فرهنگ فاطمی و همینطور بیانات رهبر معظم انقلاب درباره ایام فاطمیه و مقام والای حضرت زهرا (س) اشاره نمود.


منبع:

1399/10/26
23:41:34
0.0 / 5
727
تگهای خبر: زندگی , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز