با انتشار تریلر اولیه فیلم؛

كمدی تازه وودی آلن رونمایی گردید

كمدی تازه وودی آلن رونمایی گردید

مجله سرگرمی: تازه ترین فیلم وودی آلن با عنوان فستیوالِ ریفكین برای اولین بار با انتشار تریلر آن دیده شد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ورایتی، نخستین تریلر کمدی جدید وودی آلن که مقرر است بعنوان فیلم افتتاحیه جشنواره فیلم سن سباستین ۱۸ سپتامبر (جمعه ۲۸ شهریور) برای اولین بار دیده شود، منتشر گردید.
این فیلم که محصولی مشترک از مدیا پرو استودیو از اسپانیا، گرویر پروداکشنز متعلق به خود وودی آلن و وایلدساید ایتالیا است، با بازی جینا گرشون و والاس شان ساخته شده است.
به نظر می رسد فستیوال سن سباستین بهترین مکان برای نمایش فیلمی باشد که داستانش درباره یک زوج آمریکایی است که به همین جشنواره می روند.
در این فیلم که داستانش با صدای شوهر یعنی والاس شاون روایت می شود، این زوج آمریکایی به جشنواره فیلم سن سباستین می روند و گرفتار زیبایی و زرق و برق این فضا می شوند.
آلن پیش تر با فیلم «ویکی کریستینا بارسلونا» تصویری از کاتالونیا را ارائه کرده بود و این دومین فیلم وی است که در اسپانیا می گذرد و او همیشه گفته عاشق این کشور است. این فیلم به صورتی ادای احترامی به سینما و در وهله نخست یک فانتزی تمام عیار است.
در «فستیوال ریفکین» سرگی لوپز، کریستوفر والتس، لوییس گارل و النا آنایا نیز بازی کرده اند.
«فستیوال ریفکین» بعد از «ملیندا و ملیندا» که جشنواره فیلم سن سباستین را سال ۲۰۰۴ افتتاح نمود، دومین فیلم آلن است که بعنوان فیلم افتتاحیه این جشنواره انتخاب می شود.
در حالی که اسپانیا و اروپا به پشتیبانی از این کارگردان برخاسته اند یک گروه چپ گرای باسکی در جولای ۲۰۱۹ خواهان بایکوت این فیلم شدند و با انتخاب این فیلم بعنوان فیلم افتتاحیه مخالفت کردند.
وودی آلن به سبب بهتان آزار جنسی از طرف دختر خوانده اش با مخالفت عده ای روبه رو شده و انتشار کتاب خاطرات او نیز ابتدا از طرف انتشارت هچت منتفی شد و بعد ناشر دیگری قدم جلو گذاشت تا آنرا منتشر کند.


منبع:

1399/06/21
11:00:51
5.0 / 5
1509
تگهای خبر: بازی , جشنواره , زیبایی , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز