پرویز فلاحی پور قاضی یك سریال شد

پرویز فلاحی پور قاضی یك سریال شد

مجله سرگرمی: با ادامه تصویربرداری مجموعه خانه امن به كارگردانی احمد معظمی، پرویز فلاحی پور به جمع بازیگران این سریال پیوست.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی سریال، سریال «خانه امن» که از تولیدات مرکز سیما فیلم است به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری از تابستان ۹۸ در شهر تهران کلید خورده و بیش از ۶۰ درصد از این مجموعه به کارگردانی احمد معظمی جلوی دوربین رفته است.
پرویز فلاحی پور نیز اخیرا به جمع این سریال پربازیگر سیاسی-امنیتی پیوسته و این دومین همکاری فلاحی پور با گروه سازنده است. این بازیگر پیشکسوت نقش یک قاضی را در «خانه امن» ایفا می کند.
حمیدرضا پگاه، سیما تیرانداز، امین زندگانی و سامان صفاری در این مجموعه به ایفای نقش می پردازند و اسامی سایر بازیگران این پروژه نیز به زودی اعلام خواهد شد.
سایر عوامل سریال عبارتند از؛ تهیه کننده: ابوالفضل صفری، کارگردان: احمد معظمی، مشاور تهیه کننده: مرتضی متولی، مشاور پروژه: مرتضی اصفهانی، مدیر تولید: کامیاب متولی، مدیر فیلمبرداری: احمد گودرزی، تدوین: پری سا ناهیدپور، مدیر برنامه ریزی: سید جواد حسینی، جلوه های ویژه بصری: مهدیار سزاوار، طراح گریم: محمدرضا ملکی، طراح لباس: آگرین صالحی، طراح صحنه: سعید آهنگرانی، مدیر صدابرداری: مهرداد دادگری، عکاس: سمیرا بختیاری و مدیر تدارکات: فرید خضرایی.


منبع:

1399/03/21
20:53:14
5.0 / 5
2551
تگهای خبر: تولید , فیلم , كارگردان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز