كرونا جشنواره های كانون پرورش فكری را تعطیل كرد

كرونا جشنواره های كانون پرورش فكری را تعطیل كرد

به گزارش مجله سرگرمی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان با صدور اطلاعیه ای تمامی نشست های عمومی، مهرواره ها، جشنواره ها و تئاترهای خویش را طی ۱۰ روز آینده لغو نمود.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه با اشاره به دغدغه خانواده ها و اولیای كودكان و نوجوانان اعلام شده است: به منظور رعایت نكات و سفارش های بهداشتی به دنبال شیوع بیماری كرونا در بعضی شهرهای كشور تمامی نشست های عمومی، مهرواره ها، جشنواره ها و تئاترهای كانون طی ۱۰ روز آینده برگزار نمی گردد.
در ادامه این اطلاعیه یادآوری شده است: برگزاری برنامه های فرهنگی یاد شده بعد از تاریخ عنوان شده بررسی و شرایط جدید با اطلاع رسانی قبلی صورت خواهد گرفت.
همینطور فعالیت جاری مراكز كانون و كارگاه های عادی مطابق سیاست های ابلاغی منطقه ای و مراجع رسمی دارای صلاحیت، اجرا خواهد شد.
تعطیلی ۱۰ روزه نمایش های كانون
در همین حال سالن های نمایش كانون هم به علت رعایت مسایل بهداشتی به دنبال شیوع بیماری ویروسی كرونا به مدت ۱۰ روز تعطیل می شود.
طبق گزارش كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان، هم اكنون نمایش های «آرزوهای یك موش كور»، «هفت خوان كودكان» در سالن گلستان و بوستان مركز تولید تئاتر و نمایش «كلوچه دارچینی» در سالن سینما تئاتر كانون روی صحنه است كه این نمایش ها تا ۱۰ روز اجرا نخواهند داشت.
كانون پرورش فكری از علاقه مندان خواسته است از راه سایت رسمی كانون، اخبار اجراهای این مركز را دنبال كنند تا از تمدید یا شروع مجدد اجراهای نمایش آگاه شوند.



1398/12/08
15:11:26
5.0 / 5
3572
تگهای خبر: اجرا , تئاتر , تولید , جشنواره
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز