موسیقی فجر ۳۵ در آینه مهر؛

در محاصره به سردار دل ها تقدیم شد

در محاصره به سردار دل ها تقدیم شد

مجله سرگرمی: تازه ترین كنسرت اركستر ملی ایران به رهبری سهراب كاشف و خوانندگی سالار عقیلی در قالب برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر پیش روی مخاطبان قرار گرفت.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مهر، اركستر ملی ایران در آخرین روز از برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به رهبری میهمان سهراب كاشف و خوانندگی سالار عقیلی تازه ترین كنسرت خودرا در حضور محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور و علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، مرتضی بانك مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، حسین سیمایی صراف دبیر هیات دولت، محمد اله یاری مدیركل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، قبادی مشاور اجرایی معاون هنری وزیر ارشاد، مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودكی و شاهین فرهت دبیر سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر اجرا كرد.

در ابتدای این كنسرت كه چهارشنبه شب سی ام بهمن در تالار وحدت تهران برگزار شد، بعد از پخش تیزر رسمی جشنواره موسیقی فجر كه طی روزهای اخیر با استقبال خوبی هم از طرف مخاطبان روبه رو شده، نماهنگی از استاد هوشنگ ظریف هنرمند پیشكسوت موسیقی ایرانی كه مقرر است در مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره از وی تجلیل به عمل آید به نمایش درآمد و بعد از آن نیز اعضای اركستر وارد صحنه شدند.
اولین قطعه ای كه در كنسرت شب گذشته اركستر ملی اجرا شد، قطعه ای با نام «در محاصره» به آهنگسازی بهزاد عبدی بود كه نوازندگان اركستر ملی آنرا برای اجرای اركستر در جشنواره به مناسبت چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی آماده كرده بودند. پس از اجرای این قطعه بود كه سالار عقیلی روی صحنه آمد و قطعاتی از آثار منتخب عاشقانه خود همچون «چه بگویم»، «وطنم ای شكوه پابرجا»، «هانیه»، «گلرخ»، «از تنهایی گریه مكن»، «آسمان مست»، «از خون جوانان وطن…»، «ایران»، «خوشه چین» و «همه جان و تنم وطنم» را برای مخاطبان اجرا كرد.

در اختتام برنامه نیز كه با استقبال نسبی مخاطبان همراه بود، میهمانان ویژه تازه ترین كنسرت اركستر ملی برای ملاقات با اعضای گروه به پشت صحنه رفته و از آنها برای اجرای برنامه قدردانی كردند. این در حالیست كه سهراب كاشف و سالار عقیلی دقایقی پیش از حضور میهمانان پشت صحنه را ترك كرده بودند.
سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به مدیریت محمد اله یاری و دبیری شاهین فرهت از روز چهارشنبه ۲۳ بهمن تا روز پنجشنبه یكم اسفند توسط دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالارهای مختلف اجرا شد.


منبع:

1398/12/01
23:35:13
5.0 / 5
4214
تگهای خبر: اجرا , تالار , جشنواره , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز