در گزارش مجله سرگرمی عنوان شد؛

سرمایه گذاران به سینمای كودك اعتماد ندارند، كوشش برای اعلام حضور

سرمایه گذاران به سینمای كودك اعتماد ندارند، كوشش برای اعلام حضور

مجله سرگرمی: فرزاد اژدری كارگردان و تهیه كننده سینما معتقد می باشد هنوز سرمایه گذاران به سینمای كودك و بازدهی اقتصادی آن اعتماد ندارند و همین مسئله سبب افت تولید در این عرصه شده است.



فرزاد اژدری تهیه كننده و كارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت تولید فیلم های سینمایی حوزه كودك و نوجوان اظهار داشت: متاسفانه شرایط تولید در سینمای كودك و نوجوان اصلاً مناسب نمی باشد و كمتر كسی حاضر می شود در این زمینه سرمایه گذاری كند. هم اكنون تنها عده ای از سینماگران بنا به دلایلی فرصت تولید پیدا می كنند و ما باید گوشه ای نشسته و آنها را تشویق نماییم.
وی درباره فعالیت های تازه خود در این زمینه هم بیان كرد: ۲ پروژه سینمایی در دست دارم و تصمیم داشتم یكی از این ۲ را جلوی دوربین ببرم اما متاسفانه هنوز سرمایه گذار مناسب برای این پروژه ها پیدا نكرده ام. هرچند قبل از این اعلام شده بود كه شرایط لازم برای بهبود اكران فیلم های كودك و نوجوان فراهم می شود اما همچنان سرمایه گذاری در این زمینه بسیار اندك است.
این كارگردان سینمای كودك درباره دلایلی كه باعث شده است سرمایه گذاران روی سینمای كودك و نوجوان سرمایه گذاری نكنند، توضیح داد: یكی از دلایلی كه سبب می شود سرمایه گذاران به این سینما فكر نكنند شاید این باشد كه معتقدند این فیلم ها فروش چندانی ندارد و نمی تواند بازگشت سرمایه مناسبی داشته باشد.
وی اشاره كرد: كودكان و نوجوانان ما نیازمند فیلم های متناسب با شرایط سنی خود هستند و اگر این خوراك برای آنها تامین نشود به سمت موارد ممنوعه می روند. این در شرایطی است كه كارگردان و نویسنده حرفه ای در سینمای ایران كم نیست و با این وجود بازهم سرمایه گذار مناسب وجود ندارد.
كارگردان «عملیات مهدكودك» افزود: مركز توسعه سینمای كودك و نوجوان نیز متشكل از كارگردانان سینمای كودك و نوجوان است و ما در این مركز تمام تلاش خودرا می نماییم تا بتوانیم اعلام حضور كرده و صدای خودرا به گوش مسئولان برسانیم.
اژدری درانتها اظهار داشت: اعضای این مركز نزدیك به ۷۰ نفر هستند كه نسبت به سینمای كودك و نوجوان نگاه تازه ای دارند و امیدواریم كه بتوانیم شرایط مناسبی را برای توسعه سینما كودك و نوجوان فراهم نماییم.


منبع:

1398/04/07
14:34:34
5.0 / 5
4480
تگهای خبر: تولید , فیلم , كارگردان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز