پاسخ وزارت ارشاد به ماجرای تبلیغات مساله دار شهری

پاسخ وزارت ارشاد به ماجرای تبلیغات مساله دار شهری

به گزارش مجله سرگرمی مدیركل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تصویر آگهی های تبلیغاتی با محتوای نامناسب اظهار داشت: این تصویرها دستكاری شده است.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، احسان الله حجتی - مدیر كل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - درباره تصویرهایی كه از آگهی های تبلیغاتی با محتوای نامناسب و ضداخلاقی در فضای مجازی و برخی مطبوعات انتشار یافته است، اظهار داشت: ضمن بررسی كارشناسی تصاویر مذكور با گروهی از كارشناسان و متخصصان، با بعضی از اسامی مندرج در آگهی ها بعنوان آگهی دهنده تماس گرفتیم كه مشخص شد چنین مواردی اصلاً وجود نداشته است.
وی اضافه كرد: البته نمی خواهم بگویم جعل است، بلكه می گویم این تصاویر دستكاری شده است. گاهی كاربران فضای مجازی چنین شیطنت هایی می كنند كه البته بی پاسخ نمی ماند و علاوه بر پیگیری های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان ها یا شركت هایی كه از نامشان در این فضاسازی، سو ء استفاده شده، اعلام نمودند مبحث را از مجاری حقوقی پیگیری خواهند كرد.
روز گذشته در بعضی رسانه ها گزارشی در نقد بلیبوردهای شهری با محتوای نامناسب منتشر گردید كه در چند هفته ی گذشته در شبكه های مجازی و پیام رسان ها دست به دست می شد.



1398/03/20
11:59:42
5.0 / 5
4364
تگهای خبر: اجرا , تخصص , رسانه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز