برای كاریكاتور كار؛ نجات ؛

جایزه اول جشنواره كاریكاتور فریزای به كاریكاتوریست ایرانی رسید

جایزه اول جشنواره كاریكاتور فریزای به كاریكاتوریست ایرانی رسید

مجله سرگرمی: علیرضا پاكدل هنرمند جوان كارتونیست و كاریكاتوریست توانست با اثر كار؛ نجات جایزه اول از نخستین جشنواره جهانی كاریكاتور فریزای را به دست آورد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مهر، علیرضا پاكدل هنرمند جوان كارتونیست، كاریكاتوریست، طراح كاراكتر و تصویرساز با اثر «كار؛ نجات» توانست جایزه اول از نخستین جشنواره جهانی كاریكاتور فریزای كشور كوزوو ۲۰۱۹ را به دست آورد.
این جشنواره با سوژه آزاد با حضور كاریكاتوریست هایی از ۵۰ كشور جهان همچون پرتغال، ایران، برزیل، ایتالیا، تركیه، چین، كوبا، آرژانتین، هند، اسپانیا، فرانسه و … اردیبهشت ماه امسال در شبه جزیره بالكان در جنوب اروپا در كشور كوزوو اجرا شد.
نتایج این جشنواره امروز ۲۱ اردیبهشت ماه اعلام گردید كه بر این اساس، به ترتیب علیرضا پاكدل از ایران جایزه اول، سیران كافرلی از كشور آذربایجان جایزه دوم و شاهرخ حیدری از ایران جایزه سوم را كسب كردند.

علیرضا پاكدل درباره شركت در جشنواره های خارجی به خبرنگار مهر اظهار داشت: كاریكاتور یكی از هنرهایی است كه جشنواره جهانی و داخلی زیادی دارد و از جانب دیگر شركت كننده های بسیاری باز در این جشنواره ها حضور دارند و من هم تا به امروز بیشتر از ۱۰۰ جایزه بین المللی در رزومه دارم.
وی همین طور در مورد معیارها و اولویت هایی كه سبب انتخاب یك جشنواره و حضور در آن می شود، اظهار نمود: بالقطع یك جشنواره، سوژه و اهدافی كه مدنظر دارد از اولویت های من برای انتخاب جشنواره است.
علیرضا پاكدل، قبل از این در بهمن ماه ۹۷ بعنوان برگزیده اول جشنواره جهانی كاریكاتور اندونزی ۲۰۱۹ در بخش هنرمندان حرفه ای ارائه شد.


منبع:

1398/02/21
15:01:53
5.0 / 5
4325
تگهای خبر: اجرا , جشنواره , شركت , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز