كمتر از ۱۰ روز مانده تا پایان سال؛

لغو پیامكی جلسه تعیین تكلیف اكران نوروز، شورای صنفی پاسخگو نیست

لغو پیامكی جلسه تعیین تكلیف اكران نوروز، شورای صنفی پاسخگو نیست

به گزارش مجله سرگرمی جلسه شورای صنفی نمایش كه قرار بود امروز با مبحث نهایی شدن اكران های نوروز ۹۸ برگزار شود، بدون هیچ توضیحی از جانب مسئولان این شورا لغو شده است.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مهر، بامداد امروز دوشنبه ۲۰ اسفندماه قرار بود مانند روال هر هفته، جلسه شورای صنفی نمایش برگزار گردد. جلسه ای كه یكی از مهمترین جلسات این شورا طی یك سال قبل به شمار می رفت و قرار بود تكلیف نهایی اكران نوروز ۹۸ در این نشست مشخص شود تا صاحبان فیلم ها بتوانند فرصت لازم برای تبلیغات فیلم های خویش را داشته باشند.
در حالی كه رسانه در انتظار اعلام لیست نهایی فیلم ها از جانب شورا بودند، اعضای شورای صنفی نمایش از راه پیامك در جریان لغو جلسه امروز قرار گرفتند.
در پاسخ به پیگیری های خبرنگار مهر، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش ضمن تأیید خبر برگزار نشدن جلسه امروز، تاكید كرد دلیل اصلی برگزار نشدن این جلسه هنوز اعلام نشده و این امكان وجود دارد كه برگزاری این جلسه به روز دیگری موكول گردد.
در پی ابراز بی اطلاعی سخنگو از علل لغو این جلسه، با محسن امیریوسفی رئیس شورای صنفی نمایش تماس گرفتیم اما امیریوسفی هم حاضر به عرضه توضیح درباره لغو جلسه امروز شورای صنفی نمایش نشد.
در حالی كه كمتر از ۱۰ روز به آخر سال باقی مانده و طبق آیین نامه اكران، فیلم های نوروز باید از هفته آینده روانه پرده سینماها شوند، هنوز تركیب قطعی فیلم ها مشخص نشده و تأخیر در معرفی آثار باعث سردرگمی بعضی از صاحبان فیلم ها برای آماده سازی مقدمات اكران نوروزی شده است.

1397/12/20
14:56:54
5.0 / 5
4211
تگهای خبر: رسانه , فیلم , نمایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز