در نشست خبری مطرح شد؛

سكانسی كه از سونامی حذف شد، عبور از كلیشه قهرمان و ضدقهرمان

سكانسی كه از سونامی حذف شد، عبور از كلیشه قهرمان و ضدقهرمان

به گزارش مجله سرگرمی میلاد صدرعاملی در نشست فیلم سونامی گفت در این فیلم از كلیشه قهرمان و ضدقهرمان فاصله گرفتم.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مهر نشست خبری فیلم سینمایی «سونامی» به كارگردانی میلاد صدرعاملی با حضور علیرضا شجاع نوری، مهرداد صدیقیان، فرشته حسینی، محمدرضا غفاری، بهرام رادان و امیرمهدی ژوله بازیگران، كریستف رضاعی آهنگساز، محمدرضا صدرعاملی فیلمنامه نویس، پیمان شادمان فر مدیر فیلمبرداری، امیرحسین حداد طراح صحنه، كور رجلی مربی و مشاور تكواندو در محل پردیس سینمایی ملت برگزار گردید.
میلا صدرعاملی درباره انتخاب بهرام رادان و احتمال سفارش آن از راه مهرداد صدیقیان یا برعكس اظهار داشت: بهرام رادان نقش را دوست داشت و از ابتدا دوست داشتم در این نقش بازی كند، و هیچ كدام از این بازیگران دیگری را معرفی نكرده اند.
بهرام رادان هم بیان كرد: سینمای ما سینمای محترمی است و جای این نیست كه كسی بخواهد سفارش كند دیگری را، من و مهرداد بازی های زیادی داشتیم و به صورت اتفاقی در این ۲ سال كنار هم بودیم.
مهرداد صدیقیان هم بیان كرد: من و بهرام رادان نزدیك به ۹ سال است كه دوست هستیم و تنها ۲ سال پیش با هم بازی كردیم پس كسی دیگری را پیشنهاد نكرده است.
میلاد صدرعاملی بیان كرد: ۲ كاراكتر من باید از ۲ نسل متفاوت باشند بنابراین این دو بازیگر را انتخاب كردم.
بهرام رادان افزود: فكر می كنم هر بازیگری با افزایش تجربه، تصمیم هایش به تمایلاتش نزدیك می شود، این سال ها تلاش كردم به شعور مخاطب احترام بگذارم اما همه چیز دسته بازیگر نیست، امسال ۳ انتخاب متفاوت داشتم كه از هر ۳ انتخاب راضی هستم اما از خودم نه، روزی كه از خودم راضی باشم روز مرگ بازیگری من است.
میلاد صدرعاملی در ادامه توضیح داد: آقای رجلی ۳ ماه پیش از شروع فیلمبرداری تمرین های تكواندو را با بازیگران آغاز كردم.
رجلی هم بیان كرد: اتفاق بزرگی با این فیلم رخ داد این بود كه بتوانیم زندگی قهرمانی را به تصویر بكشیم و از این مساله خوشحال هستم. همه بازیگران چون ورزش می كردند آماده بودند و به خوبی از پس تمرینات تكواندو برآمدند.
شجاع نوری در ادامه اظهار داشت: روزی كه رسول صدرعاملی اظهار داشت كه در این فیلم باشم قبول كردم و در طول فیلم متوجه شدم كه میلاد صدرعاملی كار خویش را بلد است و شاهد تولد یك كارگردان جوان با نگاه جدید هستیم.
شادمان فر هم بیان كرد: نخستین تجربه فیلمبرداری ورزشی را پشت سرگذاشتم و از یك تیم فیلمبردار ورزشی هم استفاده كردیم، اما خوشبختانه از این كار راضی هستم.
بهرام رادان درباره بازی در نقش مكمل بیان كرد: برای هر بازیگر نقش مهم می باشد، نقش مكمل و اصلی مهم نیست و این نخستین بار نیست كه نقش مكمل را بازی كردم.
میلاد صدرعاملی تصریح كرد: خواستم از كلیشه قهرمان و ضدقهرمان فاصله بگیرم و زندگی ۲ قهرمان را به صورت موازی به تصویر بكشم از نظر من بهرام رادان نقش مكمل در این فیلم نداشت.
امیرمهدی ژوله اظهار داشت: انگیزه من برای حضور در این فیلم سكانس حضور ورزشكاران رژیم صهیونیستی در مسابقات و كنار كشیدن ورزشكاران ایرانی بود، سكانس خوبی برای آن ساخته شد كه نظرات مختلف در آن آمده بود كه متاسفانه از فیلم حذف گردیده است.
فرشته حسینی هم بیان كرد: ۱۵ سالم بود بسكتبال بازی می كردم و همان اتفاقی كه برای ترگل افتاد برای من هم رخ داد به علت ملیت متفاوتم اجازه حضور در تیم ملی را ندادند.
رادان در بخش دیگری از این نشست تصریح كرد: هر بازیگری یك استراتژی برای خود دارد، من توانم را در سینما متمركز كردم و امیدوارم انتخاب های خوبی داشته باشم، سختی كار در این فیلم این بود كه در تكاندو در ۲۵ سالگی بازنشست می شوند، ما تمرینات سختی داشتیم و كاش تمرین بیشتری داشتیم تا از خودم راضی باشم، رویای فیلم ورزشی از سال ۲۰۰۴ المپیك آتن در من وجود داشت و خوشحالم كه این رویا به واقعیت پیوست.
میلاد صدرعاملی بیان كرد: اتفاقی كه برای ترگل و دوستانشان در فیلم رخ داد، كاملا واقعی است.
محمدرضا صدرعاملی هم در بخش دیگری از این نشست توضیح داد: از ابتدا كار گروهی داشته ایم، طرح اولیه چند خطی را با هم كار كردیم و بعد علی اصغری به ما ملحق شد، پرویز شهبازی هم به ما بسیار كمك كرد. همه شخصیت های این فیلم در نهایت از خود راضی هستند و به اهداف خود می رسند.
میلاد صدرعاملی در انتها اظهار داشت: در زمانی كه سونامی ساخته شد پدرم عضو شورای پروانه ساخت نبود، پس حمایتی از سوی وی نداشتم.

1397/11/19
14:39:15
5.0 / 5
4278
تگهای خبر: فیلم , كارگردان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز