پیام دبیر جشنواره سینماحقیقت ؛

سینمای مستند آینه فرهنگ و هویت است

سینمای مستند آینه فرهنگ و هویت است

به گزارش مجله سرگرمی دبیر دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سینماحقیقت در پیامی اظهار نمود كه سینمای مستند، آینه فرهنگ و هویت است.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی جشنواره، سیدمحمدمهدی طباطبایی نژاد دبیر جشنواره بین المللی «سینماحقیقت» در پیامی درباره این جشنواره از سینمای مستند بعنوان آینه فرهنگ و هویت یاد كرده است.
متن كامل پیام این پیام به این شرح است:
«هوالحق
سینمای مستند آیینه فرهنگ و هویت است. ایران عزیز با پیشینه غنی تاریخی و جغرافیای گسترده و متنوع، فرصت و موقعیتی بی بدیل را در ساحت هنر- رسانه مستند فراهم آورده و فیلم مستند با اتكا به توانایی هنرمندان مستندساز، آینه دار این رنگین كمان فرهنگی ست. سینمای مستند رسانه آگاهی و آگاهی لزوم یگانه توسعه و تعالی جامعه است.
مستندساز در نقطه تلاقی اندیشه و دغدغه ایستاده است و فیلم مستند زمانی به كمال خود می رسد كه تصویری خلاقانه و هنرمندانه از این همگرایی را برای ساختن دنیایی بهتر و زیباتر ارائه نماید.
سینمای مستند ایران با تاكید بر دانش و تجربه استادان گرانقدر و دلگرم به حضور جوانان مستعد و باانگیزه، آینده ای روشن را برای سینمای كشور عزیزمان رقم زده است.
فرصت را مغتنم دانسته، برای همه مستندسازان و همكارانی كه در برگزاری جشنواره بین المللی «سینماحقیقت» كوشیده اند، سرافرازی و سلامت آرزو می كنم.»

1397/09/16
22:44:56
5.0 / 5
4320
تگهای خبر: جشنواره , رسانه , سلامت , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز