جشنواره تابستانه پوشاك با تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی

جشنواره تابستانه پوشاك با تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی

مجله سرگرمی: اولین جشنواره تابستانه پوشاك با تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصد به مدت پنج روز در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو برپا می گردد.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی كارگروه ساماندهی مد و لباس كشور، اولین جشنواره تابستانه پوشاك به همت كارگروه ساماندهی مد و لباس كشور و با همكاری شهرداری تهران از تاریخ ۳ تا ۷ مرداد ماه در محل مجتمع نمایشگاهی گفتگو واقع در بوستان گفتگو با هدف تحقق شعار پشتیبانی از كالای ایرانی، فرهنگ­سازی به منظور مصرف پوشاك ایرانی، ارتقا سطح تولیدات داخلی كشور، معرفی كالاهای با كیفیت داخلی، كمك به توسعه اشتغال، خرید آسان، مطمئن و سریع برگزار می گردد.
بازدیدكنندگان و مصرف­ كنندگان می ­توانند پوشاك با كیفیت و طراحی ایرانی با محورهای مردانه، زنانه، پسرانه، دخترانه، بچگانه؛ حجاب و عفاف و كیف و كفش را كه توسط تولیدكنندگان ایرانی عرضه می گردد با هر سلیقه ­ای خریداری كنند.
تلاش ­های بسیاری صورت گرفته تا بازدید­كنندگان این جشنواره تفاوت ­های محتوایی و كیفی هم از نظر تنوع و طراحی با فضایی متفاوت نمایشگاهی تجربه كنند.
این جشنواره فرصت مناسبی است تا در جهت حمایت ازمصرف پوشاك ایرانی، جنبش و حركتی ملی آغاز، تا با افتخار مصرف پوشاك ایرانی و تولید ملی و همینطور پشتیبانی از تولیدكنندگان داخلی پوشاك نهادینه شود.
به منظور احترام و تشویق بازدیدكنندگان كلیه محصولات با تخفیفات ۱۰ الی ۳۰ درصد عرضه می گردد اولین جشنواره تابستانه پوشاك از تاریخ ۳ الی ۷ مردادماه از ساعت ۱۶ الی ۲۳ آماده عرضه پوشاك ایرانی به بازدیدكنندگان و مصرف كنندگان است.
علاقه مندان می توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۱-۲۲۸۸۶۶۶۰ دبیرخانه جشنواره تماس بگیرند.



1397/04/20
15:27:11
5.0 / 5
4330
تگهای خبر: تولید , جشنواره , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز