ماجراهای آن شرلی با موهای خیلی قرمز

ماجراهای آن شرلی با موهای خیلی قرمز

مجله سرگرمی: نمایش آن شرلی با موهای خیلی قرمز از روز دوشنبه ۲۵ تیر در مركز تئاتر مولوی روی صحنه می رود.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مهر، نمایش «آن شرلی با موهای خیلی قرمز» به نویسندگی فراز مهدیان دهكردی و كارگردانی امیربهاور اكبرپور دهكردی از روز دوشنبه ۲۵ تیر تا ۱۹ مرداد ماه ساعت ۱۹ در سالن اصلی مركز تئاتر مولوی روی صحنه خواهد رفت.
در نمایش «آن شرلی با موهای خیلی قرمز» سید مهدی حسام الذاكرین، آرزو عبدالهی، مائده رفیعی و مهرداد حبیبیان به ایفای نقش می پردازند.
این نمایش كه درباره خواهر و برادری به اسم ماریلا و متیو است كه تصمیم می گیرند پسر بچه ای را به فرزندی قبول كنند، اما به جای آن پسر بچه، دختر بچه ای به اسم آن شرلی وارد خانه شان می شود، قبل از این از دانشگاه شهركرد در بیست و یكمین جشنواره تئاتر دانشگاهی شركت و بعنوان یكی از آثار برگزیده برای اجرای عمومی معرفی شده بود.
در این اثر بهزاد صفار تهیه كننده، مائده رفیعی دستیار كارگردان، عادل محمدیان طراح و پردازش نور، امیربهاور اكبرپور دهكردی، بهزاد صفار طراح صحنه، صالح صمیمی مدیر صحنه، ساناز مرتضی منشی صحنه، سید مهدی حسام الذاكرین طراح لباس، آمنه عباسی دوخت لباس، مارال رحیم دزفولی دستیار لباس، مهرداد حبیبیان تنظیم و انتخاب موسیقی، پوریا لندی طراح پوستر، آرزو عبداللهی گریم، محبوبه حسام الذاكرین ساخت عروسك، علیرضا مروی ساخت تیزر و اردوان آشناگر، مینا ربیعی و سیاوش رییسی بعنوان عكاس هم همكاری می كنند.
علاقه مندان می توانند برای دیدن نمایش «آن شرلی با موهای خیلی قرمز» كه تا ۱۹ مرداد ماه هر روز به جز شنبه ها ساعت ۱۹ به صحنه می رود، می توانند به مركز تئاتر مولوی دانشگاه تهران رجوع كنند.

1397/04/19
13:55:53
5.0 / 5
4595
تگهای خبر: اجرا , تئاتر , كارگردان , نمایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز