كورتنی كاكس در حال مذاكره؛

بازیگر فرندز به فیلم ترسناک برمی گردد

بازیگر فرندز به فیلم ترسناک برمی گردد

به گزارش مجله سرگرمی، کورتنی کاکس درحال مذاکره است تا در فیلم هفتم جیغ هم بازی کند.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ورایتی، کورتنی کاکس امکان دارد به مجموعه فیلمهای «جیغ» برگردد. گفته شده وی درحال مذاکره است تا نقش گیل وترز در هفتمین فیلم از مجموعه «جیغ» را که توسط خالق و نویسنده آن کوین ویلیامسون کارگردانی می شود، تکرار کند.
این خبر حدود ۲ هفته بعد از آن منتشر می شود که نیو کمبل که به علت اختلاف دستمزد از فیلم «جیغ ۶» خارج شده بود، اعلام نمود باردیگر برای ایفای نقش سیدنی پرسکات بازخواهد گشت.
وی اظهار داشته بود: بسیار خوشحال و مفتخرم که بگویم به محترمانه ترین شکل از من خواسته شد سیدنی را به سینما بازگردانم.
ویلیامسون در اینستاگرام نوشت: نزدیک به ۳۰ سال از زمانیکه نخستین فیلمنامه من، «جیغ» توسط وس کریون افسانه ای کارگردانی شد، می گذرد. هیچگاه پیشبینی نمی کردم چه خواهد شد، یا این که روزی قسمت هفتم فرنچایز را کارگردانی کنم.
قسمت هفتم این مجموعه وقتی «اسپای گلس» ملیسا باررا بازیگر فیلم را به علت پست هایی در پشتیبانی از مردم فلسطین در مقابل حملات رژیم صهیونیستی اخراج کرد و جنا اورتگا هم در ظاهر به علت تداخل برنامه هایش از فیلم بیرون رفت، گرفتار آشوب شد.
با این حال میسون گودینگ، بازیگر نقش چاد میکس مارتین در ۲ فیلم آخر «جیغ»، اوایل این ماه پیش بینی نمود که «جیغ ۷» راه خویش را پیدا خواهد نمود. وی خاطرنشان کرد اگر هنوز میتوان از این فیلم پول درآورد، به شما تضمین می کنم که آنها راهش را پیدا می کنند.
کورتنی کاکس بازیگر نقش مانیکا گلر در سریال «دوستان» از سال ۱۹۹۶ با نخستین فیلم «جیغ» همراه شد و در نقش یک گزارشگر جوان بازی کرد. وی در فیلم دوم در سال ۱۹۹۷ و فیلم سوم در سال ۲۰۰۰ هم بازی کرد و از فیلم چهارم در سال ۲۰۱۱ در نقش یک خبرنگار بازنشسته ظاهر شد. وی سال ۲۰۲۲ در فیلم بعدی و سال ۲۰۲۳ در فیلم ششم هم حضور داشت و علاوه بر آن تهیه کننده اجرایی فیلم هم شد.


منبع:

1403/01/12
13:38:15
5.0 / 5
217
تگهای خبر: اجرا , بازی , فیلم , كارگردان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز