نمایش وجوه و اقتباسی هنری از تجربه شخصی یک هنرمند

نمایش وجوه و اقتباسی هنری از تجربه شخصی یک هنرمند

مجله سرگرمی: نمایشگاه تصاویر مریم ورزی با عنوان وجوه به کیوریتوری سارا کریمان روز جمعه 6 بهمن ماه در مجموعه فرهنگان پاسداران افتتاح خواهد شد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مهر، نمایشگاه انفرادی تصاویر مریم ورزی با عنوان «وجوه»، جمعه ششم بهمن ماه در مجموعه فرهنگان پاسداران با هدف توسعه کارهای فرهنگی و هنری این مجموعه افتتاح می گردد.
این نمایشگاه اقتباسی هنری از تجربه زیسته و شخصی هنرمند در قالب عکس است.
سارا کریمان کیوریتور این نمایشگاه در قسمتی از بیانیه آن آورده است: «وقتی دیگر کسی را نداریم یک تار موی به جا مانده از او می تواند تجسم تمام وجود و حضور او باشد. در حقیقت یک تار مو حامل تمام وجوه آدمی است.»
در این نمایشگاه، ۹ فریم عکس در ابعاد مختلف به نمایش در می آید که ضمن توجه به فرم های زیبایی شناختی، روایت و پیشینه مستتر در هر قاب در نظر گرفته شده است. انجام این پروژه از ایده تا اجرا ۳ سال به طول انجامید است و در راستای تکمیل روایت هنرمند چیدمان هنری نیز به معرض نمایش گذاشته می شود.
نمایشگاه «وجوه» از ساعت ۱۶ روز جمعه ۶ بهمن ماه در شعبه پاسداران مجموعه فرهنگان به آدرس خیابان پاسداران خیابان ناطق نوری روبه روی دشتستان پنجم، طبقه فوقانی فروشگاه سپه پذیرای علاقه مندان خواهد بود.


منبع:

1402/11/04
12:29:47
5.0 / 5
269
تگهای خبر: اجرا , زیبایی , فرهنگ , نمایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز