با برگزاری مراسم اختتامیه در تالار شهر شهرداری كاشان؛

نفرات برگزیده هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند مشخص شدند

نفرات برگزیده هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند مشخص شدند

به گزارش مجله سرگرمی، نفرات برگزیده هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند با برگزاری مراسم اختتامیه در تالار شهر شهرداری کاشان مشخص شدند.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مهر، مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند شامگاه جمعه در تالار شهر شهرداری کاشان برگزار و نفرات برگزیده این جشنواره معرفی گشتند.
بنا بر این گزارش مجموعه عکس؛ سید متین هاشمی موفق به کسب رتبه نخست، مجتبی حیدری دوم و امین نظری سوم شد.
در بخش تک عکس هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند هم امیر قادری اول، خلیل صحراگرد دوم و محمد رضایی سوم شد.
در بخش بهترین مجموعه عکس به انتخاب مخاطبان؛ احمد تاجی و جایزه بهترین تک عکس به انتخاب مخاطبان به مجتبی اسماعیل زاد رسید.
در بخش بهترین مستند بلند به انتخاب مخاطبان مستند سرباز شماره صفر به تهیه کنندگی محمد سلیمی راد و در قسمت بهترین مستند نیمه بلند به انتخاب مخاطبان مستند یک گام تا انقراض به تهیه کنندگی قربان تیموری حایز رتبه های برتر شدند.
در بخش بهترین مستند کوتاه به انتخاب مخاطبان مستند رویای آبی به تهیه کنندگی محمد سعید وزیری و در قسمت بهترین مجموعه مستند؛ اثر قهرمانان معمولی به تهیه کنندگی مجتبی حیدری به رتبه های برتر دست پیدا کردند.
همچنین قابل ذکر است در قسمت مستند نگاری آثار لیلا مرگن، راضیه عباسی و حنان سالمی حایز رتبه های اول تا سوم شدند.
در بخش جایزه بهترین کارگردانی مستند کوتاه به خلیل صحرا گرد برای دارتاش رسید و در قسمت جایزه بهترین کارگردانی مستند نیمه بلند سید صادق کاظمی برای برار انیسه بعنوان اثر برگزیده انتخاب گردید.
همچنین بهترین کارگردانی مستند بلند هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند به محمد سلیمی راد برای سرباز شماره صفر و جایزه بهترین فیلم مستند به اثر هجده هزار پا به تهیه کنندگی مهدی شامحمدی رسید.
همچنین بهترین فیلمبرداری به مجتبی یزدی زاده، بهترین تدوین به هوشنگ میرزایی، بهترین صداگذاری به حسن مهدوی، بهترین پژوهش به مهدی نوری و جایزه ویژه هیات داوران به احمد ذوالفقاری برای مستند بمب رسید.
شایان ذکر است جایزه ویژه دبیر جشنواره به احسان شادمانی برای داستان ساحل شرقی رسید.


منبع:

1402/09/18
11:40:57
5.0 / 5
284
تگهای خبر: تالار , تلویزیون , جشنواره , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز