در گفت وگو با مجله سرگرمی مطرح شد؛

تهیه کننده سرهنگ ثریا از بیمارستان مرخص شد

تهیه کننده سرهنگ ثریا از بیمارستان مرخص شد

به گزارش مجله سرگرمی، جلیل شعبانی تهیه کننده فیلم سرهنگ ثریا ضمن اشاره به بهبود خود بعد از عمل جراحی مغز از ادامه درمان خود در چارچوب پرتودرمانی، اطلاع داد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مهر، جلیل شعبانی، تهیه کننده سینما که چند روز پیش به علت عارضه مغزی تحت عمل جراحی قرار گرفته بود بامداد امروز ۱۶ آبان با بهبودی نسبی، از بیمارستان مرخص و به خانه منتقل شد.
جلیل شعبانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با آخرین وضعیت سلامتی خود اظهار داشت: شکر خدا همه چیز به خوبی پیش رفت و با عنایت به عمل خوبی که داشتم، فعلا خطر رفع شده است.
این تهیه کننده سینما در رابطه با سابقه این بیماری و علل بروز آن هم توضیح داد: من یک سابقه بیماری با شروع فراگیری بیماری کرونا داشتم. در آن مقطع به سرطان مبتلا شدم که ۲ سالی از آن گذشت و گویی عوارض همان در بدنم مانده و به مغزم صدمه زده بود.
شعبانی در رابطه با ملاحظات درمانی پزشکان هم اظهار داشت: هم اکنون حدود ۱۰ روز باید پرتودرمانی داشته باشم و همزمان باید مراقب کنم و فعالیتهایی مانند رانندگی نداشته باشم تا به لطف خدا بتوانم به شرایط عادی بازگردم و فعالیت هایم را از سر بگیرم.


منبع:

1402/08/17
08:16:41
5.0 / 5
319
تگهای خبر: سلامت , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز