پس از پایان اعتصاب؛

ساخت فصل جدید آخرین بازمانده از ما آغاز می شود

ساخت فصل جدید آخرین بازمانده از ما آغاز می شود

مجله سرگرمی: فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما از اوایل سال 2024 و با پایان اعتصاب انجمن بازیگران وارد مرحله تولید می شود.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ورایتی، کیسی بلویز رئیس شبکه «اچ بی او» در یک کنفرانس مطبوعاتی که بامداد پنجشنبه برگزار گردید، اعلام نمود تولید فصل دوم «آخرین بازمانده از ما» از اوایل سال ۲۰۲۴ آغاز می شود.
وی با اشاره به اعتصاب انجمن نویسندگان و انجمن بازیگران گفت تولید فصل دوم این برنامه موفق به سبب این اعتصاب ها به تاخیر افتاد. بدین سان نخستین فرصتی که برای پخش این سریال می توان متصور بود، سال ۲۰۲۵ است.
فصل اول «آخرین بازمانده از ما» ژانویه ۲۰۲۳ از شبکه «اچ بی او» پخش و به سرعت به یک موفقیت بزرگ بدل شد. این سریال که با اقتباس از یک بازی ویدیویی بسیار محبوب پلی استیشن به همین نام تولید شده درباره ی یک قاچاقچی به نام جوئل با بازی پدرو پاسکال است که در آمریکای پساآخرالزمانی که جهان را به سبب گسترش یک قارچ کشنده فلج کرده، تلاش دارد تا جهان را نجات دهد. وظیفه او این است که دختر جوانی به نام الی با بازی بلا رمزی را در سراسر کشور همراهی کند تا دارویی برای قارچ کوردیسپس تولید نماید. در طول راه، آنها با بازماندگان همکار، راهزنان خطرناک و هیولاهایی روبه رو می شوند که بر اثر مبتلاشدن به این قارچ ماهیت خودرا از دست داده اند و قارچ از بدنشان جوانه می زند.
حتی قبل از آنکه فصل نخست «آخرین بازمانده از ما» به نمایش درآید، ساخت فصل دوم آن تایید شده بود تا با اقتباس از دنباله بازی ویدیویی اصلی این فصل شکل بگیرد.
گفته شده همه فصل ۲ آماده تولید است تا بمحض پایان اعتصاب جلو دوربین برود.
فصل نخست «آخرین بازمانده از ما» ۲۴ نامزدی امی کسب نمود که نامزدی در بخش بهترین سریال درام، بازیگر نقش اول برای پاسکال و بازیگر نقش اول زن برای رمزی همچون آنها بود.
«آخرین بازمانده» از ما در سایت راتن تومیتوز با نظر ۴۳۵ منتقد و امتیاز ۹۶ درصد تحسین شده است. این مجموعه در متاکریتیک هم با نظر ۴۲ منتقد امتیاز ۸۴ از ۱۰۰ را کسب کرده است. منتقدان زیادی این سریال را بهترین اقتباس از بازی ویدیویی دانسته اند.


منبع:

1402/08/12
20:39:53
5.0 / 5
292
تگهای خبر: بازی , تولید , سایت , نمایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز