طاهره تبیریی خبر داد؛

آغاز همکاری بنیاد شهید و حوزه هنری در برگزاری نمایشگاه ایثار

آغاز همکاری بنیاد شهید و حوزه هنری در برگزاری نمایشگاه ایثار

به گزارش مجله سرگرمی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید استان تهران از آغاز همکاری بنیاد شهید و حوزه هنری در برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی ایثار اطلاع داد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مهر، طاهره تبیریی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران عنوان نمود که به منظور برگزاری دومین نمایشگاه منطقه ای هنرهای تجسمی «ایثار» با محمد زرویی نصرآباد مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری و مدیرعامل مؤسسه «نام» ملاقات و گفتگو کرده است.
در این دیدار که به منظور بهره مندی از تجربیات مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری تدارک دیده شده بود، محمد زرویی با تکیه بر این که حوزه هنری از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه ایثار و شهادت کارهای ارزشمندی را به سر انجام رسانده است آمادگی خویش را جهت کمک به برگزاری هر چه بهتر این رویداد هنری اعلام نمود.
بر همین اساس مقرر شده است که بزودی تفاهمنامه ای تنظیم و به امضای معاون فرهنگی هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران و مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری برسد تا ۲ نهاد مربوطه در برگزاری دومین نمایشگاه منطقه ای هنرهای تجسمی «ایثار» همکاری داشته باشند.
در پایان این دیدار طاهره تبیریی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران از گنجینه هنرهای تجسمی حوزه هنری بازدید نمود.
دومین نمایشگاه منطقه ای هنرهای تجسمی «ایثار» به دبیری عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران نیمه دوم آبان ۱۴۰۲ در استان تهران برگزار می گردد. علاقه مندان به شرکت در این نمایشگاه می توانند آثار تولیدی خویش را تا ۳۰ مهر ماه به آدرس ایمیل shahrestanhaytehran.۱۴۰۲@gmail.com ارسال نمایند.

1402/06/26
14:22:10
5.0 / 5
391
تگهای خبر: تولید , شركت , فرهنگ , نمایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز